اخبار داغ

مسئول شورای گروه‌های جهادی شهرستان بیرجند:

85 میلیون تومان بسته کمک معیشتی در محله موسی بن جعفر(ع) توزیع شد

85 میلیون تومان بسته کمک معیشتی در محله موسی بن جعفر(ع) توزیع شد
معافی گفت: 85 میلیون تومان بسته کمک معیشتی با کمک خیرین و بسیج سازندگی در بین مردم محله موسی بن جعفر(ع) بیرجند توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن معافی مسئول شورای گروه‌های جهادی شهرستان بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در سطح شهرستان بیرجند گروه‌های جهادی زیادی جهت ضدعفون کردن معابر و اماکن فعالیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی به توزیع هشت میلیون تومان بسته بهداشتی با کمک خیرین و بسیج سازندگی شهرستان در منطقه موسی بن جعفر بیرجند اشاره کرد و افزود: به دلیل این‌که مردم این محله بعضا شغل کارگری دارند و با شرایط موجود درآمدی ندارند 85 میلیون تومان بسته کمک معیشتی نیز در این محله توزیع شده است.
,
 
,
مسئول شورای گروه‌های جهادی شهرستان بیرجند گفت: بسیجیان و گروه‌های جهادی هر روز یا یک روز در میان عملیات ضدعفونی معابر، اماکن و درب منازل کل سطح شهر بیرجند و روستاهای تابعه شهرستان را انجام می‌دهند و تا قطع زنجیره انتقال کرونا این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.
,
 
,
معافی تصریح کرد: هر شب پایگاه‌های بسیج مخصوصا مناطق محروم و کم برخوردار محله‌های خود را ضدعفونی می‌کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: همچنین گروه‌های جهادی با همکاری نیروی انتظامی در سطح شهر عملیات ضدعفونی وسایل نقلیه را نیز انجام می‌دهند.
,
 
,
مسئول شورای گروه‌های جهادی شهرستان بیرجند عنوان کرد: بسیجیان وگروه‌های جهادی با همکاری بهداری شهرستان بیرجند و دانشگاه علوم پزشکی به افرادی که به کرونا مبتلا شده بهبود یافتند و اکنون در منزل دوره نقاهت را می‌گذرانند برای این‌که روند درمانشان ادامه‌دار باشد تا زمانی که بهبودی کامل حاصل شود بسته‌های بهداشتی و توصیه‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌کنند.
,
 
,
معافی بیان کرد: در خصوص شغل‌هایی مانند نانوایی ها که جزو شغل‌های ارزاق مردم هستند و قابلیت بسته شدن درب آن‌ها وجود ندارد تذکرات و توصیه‌های لازم  توسط بسیجیان و گروه های جهادی به نانوایان داده شده است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که در بعضی از محلات شهر اجتماع در درب منزل مشاهده شده از مردم عزیز تقاضا داریم توصیه‌ها را جدی بگیرند و همکاری لازم را داشته باشند چرا که این اجتماعات احتمال بیماری را افزایش می‌دهد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه