اخبار داغ

کرونا با خانه نشین کردن مردم، مسافرهای البرز را 80 درصد کاهش داد

کرونا با خانه نشین کردن مردم، مسافرهای البرز را 80 درصد کاهش داد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: با توجه به انصراف مردم از سفر خوشبختانه آمار مسافران نسبت به سال گذشته 80 درصد کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، گودرز محمودی ظهر امروز همزمان با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره شیوع کرونا در جمع خبرنگاران گفت: عزم عمومی مردم برای ریشه کنی کووید 19 شایسته تقدیراست و ماندن آنها در منزل بدون شک استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را به حداقل می رساند و نقش مهمی در کاهش سفرها دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 شرکت مسافربری دارای مجوز در پایانه شهید کلانتری البرز فعالیت دارند، افزود: در نوروز 98 اتوبوس های این پایانه قریب به 120 هزار مسافر را از کرج به دیگر مناطق کشور جابجا کردند اما امسال کاهش چشمگیری در جابجایی مسافر داشتیم.
,
 
,
محمودی به اجرای طرح نوروزی اکیپ های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای نظارت مستمر روی فعالیت شرکت ها و چگونگی ارائه خدمات به مسافران، اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به محدودیت های ایجاد شده، خوشبختانه آمار مسافران نسبت به سال قبل با کاهش 80 درصدی همراه بوده است.
,
 
,
مدیر کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای استان البرز در خاتمه شرکت های مسافربری را ملزم به رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی در اتوبوس ها کرد و خاطر نشان داشت:  141 سامانه تماس مردمی و اعلام شکایت ها به راهداری است و همه می توانند تخلف یا شکایت از نحوه فعالیت شرکت های اتوبوس را با ما در میان بگذارند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه