اخبار داغ

سندرز:

مرگ آمریکایی‌ها به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه‌های درمانی یک رسوایی بین‌المللی است

مرگ آمریکایی‌ها به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه‌های درمانی یک رسوایی بین‌المللی است
یکی از نامزدهای احتمالی حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور، مراجعه نکردن آمریکایی‌ها به بیمارستان برای دریافت خدمات درمانی به دلیل ترس از هزینه‌های گزاف را یک رسوایی بین‌المللی برای کشورش خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سناتور برنی سندرز نماینده ایالت ورمونت در سنا و یکی از نامزدهای باقی‌مانده در رقابت‌های درون‌حزبی دموکرات‌ها برای انتخاب نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر (آبان) با اعلام اینکه مردم آمریکا به دلیل ترس از هزینه‌های درمانی گزاف به بیمارستان‌ها مراجعه نمی‌کنند، این وضعیت را یک رسوایی بین‌المللی برای آمریکا توصیف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سندرز در این پیام توئیتری نوشت: «امروز مردم [در آمریکا] در حال مرگ هستند و در حالی که می‌دانند بیمار هستند، به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه‌ها به بیمارستان مراجعه نمی‌کنند.»

,

وی افزود: «این یک رسوایی بین‌المللی است. ما باید مراقبت‌ها درمانی را به یک حق [برای همه مردم] تبدیل کنیم.»

,

هفته گذشته رسانه‌های آمریکایی از مرگ نوجوان آمریکایی مبتلا به کرونا که بیمارستانی در ایالت کالیفرنیا به دلیل بیمه نبودن وی از پذیرش و بستری کردنش خودداری کرده بود، خبر دادند.

,

بیمه نبودن 30 میلیون نفر از شهروندان آمریکایی و ناتوانی آنها در پرداخت هزینه‌های درمان، در شرایطی که آمریکا از لحاظ شمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا به کشور اول جهان تبدیل شده است،‌ یک نگرانی بزرگ برای نظام درمانی ناکارآمد این کشور به شمار می‌رود.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه