اخبار داغ

بازدید فرمانده سپاه کردستان از پایگاه های تاکتیکی و عملیاتی بانه

امنیت استان کردستان در شرایط خوبی قرار دارد

امنیت استان کردستان در شرایط خوبی قرار دارد
عصر امروز فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بازدید از پایگاه های تاکتیکی و عملیاتی شهرستان بانه وضعیت امنیت استان را خوب ارزیابی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سردار سیدصادق حسینی در این بازدید اظهار کرد: وضعیت امنیتی استان کردستان در شرایط خوبی قرار دارد، با توجه به شرایط سخت اقلیمی، پایگاه های سپاه در فصول مختلف برای برقراری امنیت به صورت شبانه‌روزی، نیروه امستقر و پا در رکابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، , کُردتودی،,

فرمانده سپاه بیت المقدس تأکید کرد: نیروها از توان آموزشی عالی و توان دفاعی و انگیزه‌های کافی برخوردار هستند و تجهیزات کافی در اختیار و بر منطقه اشرافیت کامل دارند و از نظر عملیاتی در شرایط بسیار خوبی هستند. وی افزود: «الحمدالله ، کردستان به ویژه شهرستان مرزی بانه از امنیت بالایی برخوردار است».

,

سردارحسینی درادامه اضافه کرد: ازلحاظ امنیت مشکلی را مشاهده و احساس نمی‌کنم و این امنیت، به برکت مجاهدت نیروهای پای کار که در کردستان انجام ماموریت می کنند، ایجاد شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: هدف از این دیدار، بازدید از پایگاه های عملیاتی و امنیتی سپاه شهرستان بانه و تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز و روز پاسدار و همچنین ارزیابی توان رزم نیروها بود که الحمدالله در وضعیت بسیار خوب و عالی قرار دارند و ازکلیه ، زحمات این نیروها تقدیر و تشکر دارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه