اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

ماه شعبان بهترین فرصت ایجاد آمادگی برای ورود به مهمانی بزرگ خداوند است

ماه شعبان بهترین فرصت ایجاد آمادگی برای ورود به مهمانی بزرگ خداوند است
حجت‌الاسلام بابایی گفت: ماه شعبان بهترین فرصت است تا خود را برای ورود به مهمانی بزرگ خدا آماده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: استاد میرزا ملکی تبریزی در کتاب المراقبات اعمال مختلفی که در طول سال در ماه‌های مختلف باید انجام داد مطرح کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
وی افزود: در خصوص ماه شعبان نیز در این کتاب گفته شده ماه شعبان یکی از راه‌های سالک الی‌الله است که شأن بزرگی دارد و باید از این ماه حداکثر استفاده را ببریم و خود را برای ورود به میهمانی بزرگ خدا در ماه رمضان آماده کنیم.
,
 
,
امام جمعه فردوس گفت: این روزها که به دلیل مبارزه با ویروس کرونا مردم در منازل هستند بهترین فرصت است که از این روزهای مبارک ماه شعبان ضمن رعایت اصول بهداشتی با دعا، زیارت، قرائت مناجات شعبانیه و صدقه دادن نهایت استفاده را ببرند.
,
 
,
حجت‌الاسلام بابایی عنوان کرد: در روزهای آخر ماه شعبان اباصلت خدمت امام رضا (ع) می‌رسد و وقتی حضرت از اعمالش در ماه شعبان می‌پرسند او اظهار تأسف می‌کند.
,
 
,
وی ادامه داد: امام رضا (ع) به اباصلت عرض کردند در بقیه ماه به دعا و تلاوت قرآن بپرداز و از گناهان توبه کن تا به ماه رمضان با اخلاص و پاکی وارد شوی.
,
 
,
امام جمعه فردوس خاطرنشان کرد: همچنین ایشان فرمودند اگر امانتی بر گردن داری ادا کن و از گناهان استغفار کن.
,
 
,
حجت‌الاسلام بابایی بیان کرد: امید است با دعاهای خیر ملت این بلا و ویروس ریشه‌کن شود و مجدد شاهد زیارت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و حضور در نماز جمعه و جماعت باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه