اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی:

۱۹ هزار بسته غذایی و بهداشتی بین مددجویان خراسان شمالی توزیع شد

۱۹ هزار بسته غذایی و بهداشتی بین مددجویان خراسان شمالی توزیع شد
الهی راد، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: ۱۹ هزار بسته غذایی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 550 میلیون تومان بین خانوارهای تحت حمایت این نهاد توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک، ارزش بسته‌های توزیعی بین مددجویان استان خراسان شمالی را بیش از یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: این بسته‌های با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری به نیازمندان اهداشده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در گفتگو با , عصراترک, عصراترک, عصراترک, ، ارزش بسته‌های توزیعی بین مددجویان استان خراسان شمالی را بیش از یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: این بسته‌های با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری به نیازمندان اهداشده‌اند.,

وی تعداد بسته‌های معیشتی توزیعی بین مددجویان را ۱۳ هزار و ۳۲۰ مورد به ارزش یک میلیارد و ۴۳۶ میلیون تومان ذکر کرد.

,

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی همچنین با اشاره به بیماری کرونا و اقدامات این نهاد در حفظ سلامت مددجویان نیز گفت: ۵ هزار و ۷۰۵ بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و دستکش به ارزش ۱۳۴ میلیون تومان به همت خیران بین مددجویان توزیع‌شده است.

,

وی ادامه داد: این بسته‌ها علاوه بر ۱۸ هزار و۲۰۰ بسته بهداشتی که بین مددجویان شهری این نهاد در ابتدای سال جاری توزیع‌شده است و با هماهنگی صورت گرفته تمامی مددجویان روستایی نیز با کمک اداره کل امور روستایی استانداری و همکاری سپاه استان از بسته‌های بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

,

الهی راد در ادامه به اقدامات جهادی مددجویان تحت حمایت این نهاد در تولید ماسک برای مقابله با این بیماری اشاره و تصریح کرد: روزانه ۳۰ هزار ماسک و ۳۲۰ دست لباس بیمارستانی توسط کارگاه‌های مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد تولید می‌شود.

,


وی در ادامه با اشاره به نیازسنجی انجام‌شده از خانوارهای تحت حمایت این نهاد نیز گفت: خانوارهای تحت حمایت این نهاد، نیازمند ۵۵۰۰ سری لوازم ضروری زندگی شامل ۵۰۰ دستگاه یخچال، دو هزار تخته فرش، دو هزار مورد اجاق‌گاز و هزار مورد نیز آبگرمکن هستند.

انتهای پیام/ 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه