اخبار داغ

آیت‌الله فقیهی مطرح کرد؛

تحقق جهش تولید با مدیریت کشور بدون نفت

تحقق جهش تولید با مدیریت کشور بدون نفت
آیت الله فقیهی استاد حوزه بااشاره به تحقق شعار سال با مدیریت کشور بدون نفت، گفت: اتکا به تولید داخل می‌تواند باعث تحقق جهش در تولید شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محسن فقیهی یکی از اساتید حوزه در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به شعار سال، اظهار داشت: آن چه که مسلم است این است که ما باید روی پای خودمان بایستیم و استقلال که شعار اصلی انقلاب بوده است را محقق کنیم؛ محقق شدن این شعار یعنی تولید داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


وی ادامه داد: جهش در تولید یعنی اینکه بیش از حد معمول تولید کنیم و این مسئله هم نیازمند تلاش و کوشش مضاعف است.

,
,


عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به از بین رفتن واردات با جهش در تولید، افزود: به هر دلیلی امروز ارزش نفت در دنیا کم شده است و صادرات آن هم با کاهش روبرو شده است. این مسئله باید موجب شود ابتدا مسئولین و بعد مردم به فکر اداره کشور با اقتصاد بدون نفت باشند.

,
,


وی اضافه کرد: مسئولین باید فکر کنند که ما نفت نداریم و بر روی تولید داخل سرمایه گذاری کنند؛ این مسئله باید موجب شود توان ما بالاتر برود. امروز باید از این اتفاقات و تحریم هایی که رخ داده است برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

,
,


آیت الله فقیهی با اشاره به اینکه اتکا به تولید داخل می تواند باعث تحقق جهش در تولید شود، خاطرنشان کرد: تمام فساد ها به دلیل وجود فقراست اگر ریشه فقر از کشور از بین برود فساد هم از کشور بیرون خواهد رفت.


انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه