اخبار داغ

به‌مناسبت سال جدیدِِِِِِِ؛

وقف‌هایی که در نوروز دستگیر نیازمندان یزدی شد

وقف‌هایی که در نوروز دستگیر نیازمندان یزدی شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از توزیع بسته‌های مواد غذایی و پوشاک بین نیازمندان به مبلغ دو میلیارد ریال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف شهرستان یزد در راستای کمک به محرومان و نیازمندان گفت: در طول سال و مناسبت‌های مختلف، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اجرای موقوفات مختلف که نیتشان کمک به محرومان و مستضعفان است اقدام به توزیع بسته‌های مختلف معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این اداره توزیع بسته‌های مواد غذایی بین محرومان شهرستان است خاطرنشان کرد: بیش از 500 بسته غذایی که شامل گوشت، برنج، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، روغن و دیگر مایحتاج اساسی خانوار است در اختیار جامعه هدفی که از سوی مرکز افق امامزادگان شهرستان یزد شناسایی شدند قرار گرفت.

,

وی مبلغ ریالی بسته‌های معیشتی را بیش از دو میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها از سوی امامزادگان شهرستان یزد بین افراد نیازمند توزیع شد.

,

کاظمی با اشاره به اینکه قبل از شروع سال جدید نیز بُن خرید پوشاک از سوی اوقاف شهرستان یزد در بین نیازمندان توزیع شد خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سخت کنونی که بسیاری از خانواده‌ها برای تهیه مایحتاج اساسی و پوشاک مشکلات زیادی دارند، این بسته‌ها و بُن‌ها می‌تواند درصدی از آلام آنها را کاهش دهد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه