اخبار داغ

مدیر منابع انسانی کارخانه لاستیک بارز کردستان خبر داد؛

تولید 16 هزار حلقه لاستیک در روز/ جشن تولید 20 هزار حلقه لاستیک برگزار می‌شود

تولید 16 هزار حلقه لاستیک در روز/ جشن تولید 20 هزار حلقه لاستیک برگزار می‌شود
کورش قادری مدیر منابع انسانی کارخانه لاستیک بارز کردستان از تولید روزانه 16 هزار حلقه لاستیک در این کارخانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، اعضای شورای تامین و مسئولان ذیربط شهرستان دهگلان با توجه به شیوع بیماری کرونا در راستای توجه و رعایت نکات بهداشتی از کارخانجات لاستیک بارز کردستان، لبن دوش و کاشی کسرا بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, ،,  اعضای شورای تامین و مسئولان ذیربط شهرستان دهگلان با توجه به شیوع بیماری کرونا در راستای توجه و رعایت نکات بهداشتی از کارخانجات لاستیک بارز کردستان، لبن دوش و کاشی کسرا بازدید کردند.,

کورش قادری مدیر منابع انسانی لاستیک بارز کردستان در این بازدید با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: امروز در لاستیک بارز کردستان به عینه جهش تولید مشاهده می شود که روزانه 16 هزار حلقه لاستیک تولید می شود و حدود 22 الی 23 درصد لاستیک خود رو سواری سطح کشور را تامین می کند.

,

قادری با اشاره به وجود 650 نفر نیروی کار در بازر کردستان و 452 نمایندگی فعال لاستیک بارز در سطح کشور گفت: حدود 3 هزار خانواده به صورت مستقیم در بارز کردستان ارتزاق می کنند که برای مجموعه بارز کردستان مایه خوشحالی است.

,

وی در ادامه گفت: کارخانه بارز کردستان که در سال 88 در سفر مقام معظم رهبری جزو مصوبات رهبری بوده امروز جزو کارخانه های بروز دنیاست که تایر سبز تولید می کند.

,

 قادری با بیان اینکه بارز کردستان تنها مجموعه موفق تولیدی استان است، گفت: نیروهای این کارخانه در سال جهش تولید به صورت خود جوش و جان برکف کار می کنند و از مجموعه مدیریت استان و شهرستان دهگلان انتظار داریم که این کارخانه حمایت شود.

,

 

,

, , ,

 

,

 جشن تولید روزانه 20 هزار حلقه لاستیک در خرداد ماه 99

,  جشن تولید روزانه 20 هزار حلقه لاستیک در خرداد ماه 99, جشن تولید روزانه 20 هزار حلقه لاستیک در خرداد ماه 99,

قادری با اشاره به توسعه کارخانه و برگزاری جشن تولید روزانه 20 هزار حلقه لاستیک در خرداد ماه گفت: این کارخانه تولیدی نباید در همین حد نگه داشته شود و در سال جهش تولید به حمایت نیاز دارد که خط تولید لاستیک خودروهای سنگین هم راه اندازی شود زیرا همه زیر بنای آن مهیاست.

,

 مدیر منابع انسانی بازر با تاکید بر صادرات لاستیک بیان داشت: ما قبل از تحریم در کشورهای منطقه  و اروپا نمایندگی فروش لاستیک داشتیم و امروز مشکل صادرات را مشکلات بازار داخلی می دانند که ما نباید براحتی از صادرات بگذریم.

,

قادری در ادامه با اشاره به مشکلات و موانع در این کارخانه، گران شدن قیمت بهای آب مورد نیاز را عنوان کرد و بیان داشت: احتمال قطعی آب کارخانه هر لحظه وجود دارد که  نیاراست از لاستیک بارز کردستان که نماد و نگین صنعت استان است حمایت شود.

,

 

,

, ,

 

,

موانع مجموعه های تولیدی بررسی و رفع خواهد شد

, موانع مجموعه های تولیدی بررسی و رفع خواهد شد,

فرزاد شمس سرپرست فرمانداری دهگلان در بازدید از لاستیک بارز با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان داشت: اکثر کشورهای جهان درگیر با این بیماری هستند که نیاز به رعایت بیشتراست زیرا سلامت جامعه در اولویت است.

, فرزاد شمس سرپرست فرمانداری دهگلان در بازدید از لاستیک بارز با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان داشت: اکثر کشورهای جهان درگیر با این بیماری هستند که نیاز به رعایت بیشتراست زیرا سلامت جامعه در اولویت است.,

وی از مجموعه بارز خواست که با رعایت نکات بهداشتی مانع گریبانگیر شدن کارکنان به این بیماری شوند زیرا اگر اتفاقی بیفتد مجموعه با مشکل مواجه خواهد شد.

,

 سرپرست فرمانداری دهگلان در ادامه با اشاره به جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: شهرستان دهگلان پتانسیل و ظرفیت خوبی برای تولید دارد و در جلسات رفع موانع تولید دغدغه و موانع مجموعه های تولیدی انعکاس و موانع بررسی و رفع خواهد شد.

,

وی افزود: در کار گروه اشتغال شهرستان معتقد به این نیستم که شعار دهیم اما عمل نکنیم زیرا تا جایی که امکان دارد با کمک همه دستگاههای شهرستان از توان استان و شهرستان استفاده می شود تا مشکلات تولیدی، اقتصاد و زیرساختهای تولیدی را در چهار چوب قانون مرتفع نماییم.

,

کارحانه لاستیک بارز در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان در اردیبهشت 88 با تاکید رهبری به نشان حمایت از سازمان توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه با سهامداران گروه صنعتی بارز در اواخر 88 اقدام به اجرای طرح تولید انواع تایرهای با ظرفیت 44 هزار تن در سال و سرمایه گذاری 620 میلیارد ریال با اشتغالزایی 960 نفر در 44 هکتار در شهرک صنعتی دهگلان به بهره برداری رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه