اخبار داغ

مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج خراسان شمالی اعلام کرد:

همکاری ۱۲۰ بسیجی با شبکه بهداشت در سامانه۴۰۳۰ طرح غربالگری کرونا

همکاری ۱۲۰ بسیجی با شبکه بهداشت در سامانه۴۰۳۰ طرح غربالگری کرونا
حاتمی، مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج استان خراسان شمالی گفت: براساس ظرفیت‌های ایجاد شده توسط سپاه و بسیج، 120 نفر از بسیجیان داوطلب در طرح غربالگری کرونا با مرکز بهداشت خراسان شمالی مشارکت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عین‌الله حاتمی، مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: یکی از اولویت‌های امروز جامعه در بحث مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری شکستن زنجیره انتقال آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عین‌الله حاتمی، مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار , عصراترک , عصراترک , عصراترک , اظهار داشت: یکی از اولویت‌های امروز جامعه در بحث مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری شکستن زنجیره انتقال آن است.,

وی با بیان اینکه تاکید وزارت بهداشت ثبت نام مردم در سامانه سلامت salamat.gov.ir طرح غربالگری کلی افراد جامعه است، گفت: براساس تاکیدات فرمانده سپاه استان و فرمانده ستاد کل سپاه غربالگری سامانه سلامت با توجه به اهمیت موضوعی که دارد، کمک بزرگی به شبکه بهداست دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.

, salamat.gov.ir,

حاتمی ادامه داد: سپاه استان خراسان شمالی برای تمام خانه‌های بهداشت استان یک پایگاه بسیج را معین تعریف کرده، که به ازای هر خانه بهداشت تعدادی از بسیجیان با محوریت پایگاه‌های محلات در خانه‌های بهداشت مستقر شوند، همچنین بانوان بسیجی براساس لیستی که در خانه‌های بهداشت وجود دارد با مردم تماس تلفنی بگیرند و سوالاتی که در سامانه سلامت مطرح شده را از آنها سوال و در سامانه سلامت ثبت کنند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه درحال حاضر در شهرستان‌های بجنورد، رازجرگلان، فاروج، گرمه  و جاجرم با به کارگیری ۱۲۰ بسیجی خانم  مشارکت در شبکه پزشکی در حال انجام است، گفت: این در حالی است که در دو شهرستان شیروان و مانه و سملقان، شبکه بهداشت از این ظرفیت استفاده نکرده است، اما 80 نفر از نیروهای بسیجی شهرستان برای اجرای این عملیات اعلام آمادگی کرده اند.

,

حاتمی در انتها خاطرنشان کرد: از تمامی مردم استان خراسان شمالی درخواست داریم که در اجرای این طرح مشارکت و همکاری داشته باشند و تماس هایی که از شماره 4030 با آنها گرفته شده را پاسخگو باشند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه