اخبار داغ

در راستای کمک به اقشار کم درآمد؛

توزیع بسته های معیشتی سپاه و بسیج استان همدان در بین نیازمندان

توزیع بسته های معیشتی سپاه و بسیج استان همدان در بین نیازمندان
نیروهای سپاه و بسیج استان همدان در جهت حمایت از قشر آسیب پذیر جامه، بسته های معیشتی در بین آن ها توزیع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ به همت سپاه و بسیج استان همدان در راستای کمک به قشر کم درآمد جامعه، بسته های معیشتی در بین نیازمندان استان در نقاط مختلف توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

توزیع 1000بسته معیشتی در بین اقشار کم در آمد شهرستان همدان

, توزیع 1000بسته معیشتی در بین اقشار کم در آمد شهرستان همدان, توزیع 1000بسته معیشتی در بین اقشار کم در آمد شهرستان همدان,

در این راستا صادق نظری، معاونت اجتماعی سپاه ناحیه همدان از پخش 1000 بسته معیشتی و 2000 بسته ضدعفونی کننده در بین خانواه های کم درآمد خبر داد و گفت: برنج، گوشت، مرغ، روغن چای و قند و شکر جزو بسته های معیشتی بوده اند و علاوه بر آن پخش 2000 بسته های ضدعفونی کننده شامل دستکش و مواد ضدعفونی کننده در مناطق حاشیه شهر داشته ایم.

,

نظری با بیان اینکه حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج در تمام ابعاد پیشگیری از بیماری کرونا پیش قدم بوده اند گفت: خوشبختانه با همکاری سپاه ناحیه و حوزه های مقاومت از زمان شروع بیماری تاکنون به طور روزانه پخش بسته های معیشتی را داشته ایم.

,

معاونت اجتماعی سپاه ناحیه از فعالیت این معاونت تا پایان بیماری خبر داد و افزود: فعالیت های روزانه و به همه مناطق انجام می شود و از حوزه های مقاومتی که در این کار جهادی فعالیت دارند تشکر می کنیم.

,

, ,

, ,

توزیع 200 بسته غذایی  در بین اقشار کم درآمد شهرستان کبودراهنگ

, توزیع 200 بسته غذایی  در بین اقشار کم درآمد شهرستان کبودراهنگ, توزیع 200 بسته غذایی  در بین اقشار کم درآمد شهرستان کبودراهنگ,

محمود بداغی، فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ هم از اهدای ۲۰۰ بسته غذایی به قشر کم درآمد شهرستان توسط سپاه ناحیه خبر داد و گفت: با توجه به اختلال در وضعیت اقتصادی به دلیل شیوع ویروس کرونا، این اقدام جهت حمایت از اقشار ضعیف صورت گرفته است.

,

, ,

توزیع 518 بسته غذایی در بین نیازمندان شهرستان اسدآباد

, توزیع 518 بسته غذایی در بین نیازمندان شهرستان اسدآباد, توزیع 518 بسته غذایی در بین نیازمندان شهرستان اسدآباد,

همچنبن امید علی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از توزیع 518 بسته غذایی بین نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد بسته غذایی به ارزش ۱۳۸ میلیون تومان به همراه بسته های بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند توزیع شده است.

,

, ,

, ,

, ,

توزیع 200 بسته معیشتی بین محرومین شهرستان رزن

, توزیع 200 بسته معیشتی بین محرومین شهرستان رزن, توزیع 200 بسته معیشتی بین محرومین شهرستان رزن,

داود مهدوی، فرمانده سپاه ناحیه رزن  هم از توزیع  200بسته معیشتی برای ایام نوروز در میان محرومین شهرستانهای رزن و درگزین خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این بسته های تهیه شده به مقدار 800 میلیون ریال بوده است .

,

فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه شناسایی محرومین مشمول این طرح توسط پایگاه ها و حوزه های بسیج صورت گرفته است، ادامه داد :در طول سال نیز در چند نوبت تلاش شده است تا در حد توان خدمات مختلف در قالب اردوهای جهادی به محرومین و افراد کم در آمد ارائه شود.

,

مهدوی ساخت مسکن محرومین توسط گروه های جهادی در شهرستان را از دیگر خدمات ارائه شده عنوان و اظهار کرد :اردوهای جهادی توسط گروه های مختلف بسیجیان در قالب ارائه بسته های بهداشتی،خدماتی و معیشتی ادامه خواهد داشت.

,

, ,

توزیع بیش از 170 بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان نهاوند

, توزیع بیش از 170 بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان نهاوند , توزیع بیش از 170 بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان نهاوند,

با حمایت سپاه و بسیج نهاوند بیش از ۱۷۰ بسته غذایی بین خانواده های نیازمند شهرستان نهاوند توزیع شد.

,

این بسته ها علاوه بر اقلام غذایی شامل مواد بهداشتی نیز بود که تنها در یک‌ مرحله شامل ۵۰۰ عدد ماسک و مواد شوینده برای خانواده های نیازمند بود.

,

بسته های غذایی شامل؛ برنج، مرغ، کنسرو، ماکارونی، رب، روغن و چای بود که توسط جهادگران تهییه و بین محرومین بسته‌بندی و توزیع شد.

,

همچنین در شهر گیان نیز با همکاری پایگاه بسیج ،ستاد نمازجمعه و مرکز نیکوکاری کوثر این شهر بسته های غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

,

این اقلام غذایی توسط بسیجیان در بین ۱۷۲ خانواده نیازمند شهر و بخش گیان توزیع شد.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه