اخبار داغ

وقتی جهاد ادامه دارد؛

اقدام ارزنده شاعر مشهور کشوری در دوخت ماسک برای بیماران کرونایی

اقدام ارزنده شاعر مشهور کشوری در دوخت ماسک برای بیماران کرونایی
حاج ولی‌الله کلامی از جهادگران دوران دفاع مقدس است که امروز هم برای مقابله با بیماری کرونا به ماسک دوزی اقدام می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حاج ولی‌الله کلامی از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در این دوران برای رزمندگان زنجانی لباس می‌دوخت و امروز هم با شیوع بیماری کرونا در جبهه سلامت در خانه خود به ماسک دوزی مشغول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
او که با شعرهای خود بیشتر معروف است و کلام او مورد محبت مقام معظم رهبری قرار گرفته است، امروز در صحنه مقابله با بیماری کرونا در خدمت مردم بوده و همچون جهاد در دوران دفاع مقدس به عنوان جهادگری در عرصه سلامت حضور جدی دارد.
,
 
,
ولی‌الله کلامی امروزدر گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس برای رزمندگان اسلام لباس می‌دوختم امروز هم وظیفه دارم در شرایط امروز جامعه به مردم کمک کنم.
,
 
,
وی با بیان اینکه در ایام عملیات کربلای 4 برای غواصان کلاه و استتار شانه می‌دوختم، خاطرنشان کرد: در آنزمان برای دو گردان این عملیات لباس دوختم.
,
 
,
این شاعر زنجانی خاطرنشان کرد: اگر دیروز در جنگ وظیفه داشتیم به رزمندگان خدمات رسانی کنیم امروز هم در این صحنه باید به هموطنان کمک رسانی کنیم.
,
 
,
کلامی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جهان، گفت: در ایران اسلامی هم این بیماری شیوع یافته است و باید همگان برای ریشه‌کنی آن تلاش کنیم و هر کس بر اساس وظیفه‌ای که در این زمینه دارد باید خدمت ارائه کند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در فنی‌و‌حرفه‌ای زنجان برادران هلال احمر مشغول به فعالیت در کارگاه ماسک دوزی هستند که منهم بر سرکشی به آنجا رفتم.
,
 
,
این شاعر زنجانی با بیان اینکه چون حرفه من خیاطی است در منزل به همراه اعضای خانواده اقدام به دوختن ماسک می‌کنیم، افزود: کش دوزی 6 هزار ماسک را در خانه انجام می‌دهیم.
,
 
,
وی گفت: مکتب الزهرای زنجان با همکاری هلال احمر در کارگاه ماسک دوزی به همت انجمن خیریه ریحانه النبی اقدام به تولید ماسک می‌کنند که روزانه چندین هزار ماسک تولید می‌شود.
,
 
,
کلامی زنجانی یادآور شد: امروز اکثر افراد در خانه‌های خود با اقدام جهادی ماسک را آماده کرده و برای توزیع در اختیار نهادهای مختلف قرار می‌دهند.
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز جهادگران در زمینه ضد عفونی کردن معابر خدمات ارزشمندی را انجام می‌دهند، یادآور شد: هر کس در هر لباس و کسوتی به کمک ریشه کنی این بیماری آمده است که قابل تقدیر است.
,
 
,
این شاعر اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، گفت: امروز جهادگران سلامت در خط مقدم قرار داشته و جهادگران دیگری نیز نسبت به ضد عفونی کردن معابر، دوخت ماسک و دوخت لباس برای کادر درمانی فعالیت می‌کنند.
,
 
,
وی با تقدیر از همراهی و همدلی مردم به ویژه جهادگران عرصه سلامت برای مقابله با بیماری کرونا، گفت: در حالی که در بسیاری از کشورهای جهان، همدلی وجود ندارد، مردم ایران پای کار آمده و با این بیماری مقابله می‌کنند.
,
 
,
این شاعر زنجانی بیان داشت: مردم همانگونه که در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود نائل شوند امروز هم در صحنه سلامت پای کار هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه