اخبار داغ

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان یزد خبر داد؛

فعالیت 18 تیم غربالگری کرونا در یزد

فعالیت 18 تیم غربالگری کرونا در یزد
ذاکری از فعالیت 18 تیم غربالگری کرونا در محلات مختلف یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید ذاکری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، به فعالیت های بسیج جامعه پزشکی استان یزد در مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: در همان روزهای ابتدایی ورود این بیماری در استان یزد، درمانگاهی در کوچه بیمارستان افشار با هماهنگی معاونت پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یزد راه اندازی شد تا کسانی که احساس تب یا مشکلات تنفسی می کنند به جای اینکه به بیمارستان ها مراجعه و سبب شلوغی آنجا شوند، در این درمانگاه معاینه و در صورت وجود مشکلات حاد به بیمارستان ها اعزام شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان یزد اضافه کرد: این درمانگاه هر روز از ساعت 8 صبح تا 8 شب و تا روز اول فروردین ماه فعالیت کرد.

,

وی با اشاره به راه اندازی 18 تیم غربالگری در سطح شهر یزد توسط بسیج جامعه پزشکی یزد، گفت: این تیم ها جهت آگاهی مردم و ارائه آموزش های بهداشتی در محلات مختلف یزد فعالیت خود را دنبال کردند.

,

ذاکری به ساخت نقاهتگاه جهت استراحت بیماران بهبود یافته از کرونا در یزد اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیماران کرونایی شاید پس از مرخصی از بیمارستان در منزل مکان مناسبی برای گذراندن دوران بعد از این بیماری نداشته باشند، نقاهتگاهی را برپا کردیم تا این افراد بتوانند پس از گذراندن دوره بعد از بیماری با سلامتی کامل به خانه هایشان بازگردند.

,

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان یزد افزود: دانشگاه علوم پزشکی یزد، سپاه الغدیر استان و اداره ورزش و جوانان یزد و استانداری و شورای شهر  همکاری لازم را جهت برپایی کامل این نقاهتگاه داشتند.

,

وی با بیان اینکه در این نقاهتگاه از ابتدای سال جاری تاکنون پنج بیمار بستری شده است افزود: آماده هستیم تا بیمارانی که برای قرنطینه با مشکلات روبه رو هستند با امکاناتی مانند ضدعفونی کامل، کادر پرستاری مجرب و سیستم های سرمایشی و گرمایشی پذیرای این افراد باشیم.

,


انتهای پیام/
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه