اخبار داغ

رئیس کارگروه آموزش و تحقیقات مجمع بسیج استان همدان مطرح کرد؛

رهایی از تحریم با «جهش تولید»/ تعیین شعار سال برای تاثیر مثبت بر زندگی مردم

رهایی از تحریم با «جهش تولید»/ تعیین شعار سال برای تاثیر مثبت بر زندگی مردم
امیرحسین رهبر با بیان اینکه «جهش تولید» در دراز مدت باعث کم شدن تحریم ها می شود، گفت: در صورت رونق تولید و صادرات و بهبود فضای کسب و کار می توانیم کاری کنیم که روحیه امید در کشور بالا رفته و آمریکایی‌ها نیز به این نتیجه برسند که هزینه تحریم ها برایشان بیشتر از سود آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین رهبر، رئیس کارگروه آموزش تحقیقات و فناوری مجمع بسیج استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید را یک نامگذاری دقیق خواند و اظهار کرد: سال گذشته به نام رونق تولید نامگذاری شد اما با توجه به مشکلات و اتفاقات ناگواری که در کشور رخ داد این نام‌ گذاری در زندگی مردم مشهود نبود و تاثیر چندانی در زندگی مردم نگذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: به این جهت رهبر معظم انقلاب امسال را به نام جهش تولید نامگذاری کردند و بخش های مختلف کشور را به عملکرد در این راستا فراخواندند تا این جهش بزرگ بتواند تاثیر محسوس و مثبتی در زندگی مردم بگذارد.

,

رهبر ادامه داد: مجموعه نامگذاری سال های مختلف کشور با عناوین اقتصادی مثل دانه های تسبیح هستند که در کنار هم پلی مستحکم را به منصه ظهور می گذارند.

,

رئیس کارگروه آموزش تحقیقات و فناوری مجمع بسیج استان همدان ادامه داد: کشور ما با مشکلات مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی روبروست اما مشکلات اقتصادی از آن جهت مهم است که کلید حل بسیاری از مشکلات در آن نهفته است.

,

وی به چند نمونه از مشکلات مختلف کشور اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه یکی از مسائل بزرگ کشور ما مشکلات اجتماعی و فرهنگی  و خانواده است.

,

رهبر کمبود اشتغال و کم بودن درآمد جوانان را یکی از دلایل اصلی دیر تشکیل دادن خانواده بیان کرد و گفت: تشکیل به موقع خانواده توسط جوانان باعث استوارتر شدن خانواده می شود و این خود نمونه ای از تاثیر مشکلات اقتصادی در تزلزل بنیان خانواده است.

,

رئیس کارگروه آموزش تحقیقات و فناوری مجمع بسیج استان همدان یکی دیگر از چالش های کشور ما را مسئله سیاسی و اعمال تحریم دانست و عنوان کرد: یکی از مهمترین ابزار و راهکارهای اصلی تمام شدن فشارهای بین المللی بر کشور، طبق گفته رهبر معظم انقلاب نا امید ساختن دشمن از تحریم‌ها است.

,

وی بیان کرد: دشمن از طریق بیگ دیتاها و اطلاعات و سرچ های ایرانی ها افکارسنجی کرده و به این نتیجه می‌رسد که تحریم ها چندان نیز بی تاثیر نبوده و به همین جهت تحریم ها را بر کشور ما بیشتر می‌کند.

,

رهبر افزود: در صورت رونق تولید و صادرات و بهبود فضای کسب و کار می توانیم کاری کنیم که روحیه امید در کشور بالا رفته و آمریکایی‌ها نیز به این نتیجه برسند که هزینه تحریم ها برایشان بیشتر از سود آن است و در این صورت دست از تحریم ها خواهند کشید.

,

رئیس کارگروه آموزش تحقیقات و فناوری مجمع بسیج استان همدان گفت: ما متاسفانه در این سال ها نتوانستیم آمریکایی‌ها را به این نتیجه برسانیم و لذا می توان به این نتیجه دست یافت که با جهش تولید در دراز مدت می توانیم از شر تحریم ها خلاص شویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه