اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد؛

توزیع ۱۷۱۵ بسته معیشتی و حمایتی توسط ۱۰۹ داوطلب هلال احمر

توزیع ۱۷۱۵ بسته معیشتی و حمایتی توسط ۱۰۹ داوطلب هلال احمر
بهروز کارخانه ای از توزیع یک هزار و ۷۱۵ بسته معیشتی و حمایتی توسط ۱۰۹ داوطلب هلال احمر استان همدان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۷ هزار ماسک تکی برای پیشگیری از ویروس کرونا در بین مردم توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز کارخانه ای، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص فعالیت و اقدامات جمعیت هلال احمر استان برای پیشگیری از کرونا ویروس اظهار کرد: این جمعیت در ایام عید نوروز امسال کار غربالگری و تب سنجی افراد را مبادی ورودی شهرها و اماکن عمومی در دو هزار و ۹۹۰ ساعت انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان همدان سبد و بسته های حمایتی و معیشتی را در قالب طرح های فرشتگان رحمت و سایر طرح های معیشتی توزیع کرده است، افزود: در مجموع ۱۰۹ داوطلب یک هزار و ۷۱۵ بسته معیشتی را در این ایام بین مردم توزیع کرده اند.

,

کارخانه ای با اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام بهداشتی توزیع شده توسط هلال احمر همدان بیش از دو میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۷ هزار ماسک تکی برای پیشگیری از ویروس کرونا توزیع شده است.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: ضدعفونی و گندزدایی معابر، خیابان ها، وسایل نقلیه و اماکن عمومی در دستور کار داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قرار گرفته است.

,

وی با بیان اینکه مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار نیز تحت پوشش طرح های ویژه قرار گرفته اند، ادامه داد: ۱۱۵ داوطلب در ۱۱۰ منطقه استان اقدامات مختلفی همچون توزیع بسته و اقلام بهداشتی، ضدعفونی اماکن عمومی و… را انجام می دهند.

,

کارخانه ای تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز بیش از دو هزار داوطلب جمعیت هلال احمر در ۱۱ هزار و ۶۷۱ نفرساعت خدمات مختلفی را در استان برای پیشگیری از این بیماری به مردم ارائه داده اند.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان در مورد ارائه آموزش های ویژه برای مقابله با ویروس کرونا نیز گفت: آموزش های جمعیت هلال احمر تاکنون به ۲۹۳ نفر از داوطلبان، ۹۳ نفر از پرسنل و به یک هزار و ۷۹۳ نفر از عموم مردم داده شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه