اخبار داغ

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین اعلام کرد؛

مادران باردار نگران تولد نوزادشان نباشند

مادران باردار نگران تولد نوزادشان نباشند
توحیدی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: زایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین کاملا ایزوله است و مادران باردار نگران فارغ شدن نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی توحیدی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با عصراترک، با بیان اینکه با شیوع کرونا ویروس تمهیدات اساسی برای ایجاد بخش ویژه بیماران کرونا پیش بینی شده است گفت : این بخش با ورودی های مجزا از  خارج بیمارستان تعبیه شده که مشکل آلودگی در بقیه بخش های بیمارستان را ایجاد نکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عیسی توحیدی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با , عصراترک, عصراترک, عصراترک, ، با بیان اینکه با شیوع کرونا ویروس تمهیدات اساسی برای ایجاد بخش ویژه بیماران کرونا پیش بینی شده است گفت : این بخش با ورودی های مجزا از  خارج بیمارستان تعبیه شده که مشکل آلودگی در بقیه بخش های بیمارستان را ایجاد نکند.,

وی با اشاره به اینکه تاکنون در شهرستان اسفراین هیچ مادر باردار مبتلا به بیماری کووید 19 نشده است، افزود : در زایشگاه اتاقی ویژه برای مادارن کرونا در نظر گرفته شده است که از مادران سالم کاملا مجزاست.

,

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین همچنین از مجزا بودن اتاق عمل ویژه بیماران کرونایی خبر داد و گفت : اگر بیمار کرونایی نیازمند عمل جراحی خاصی باشد در اتاقی کاملا مجزا جراحی آن انجام می شود.

,

توحیدی از ضدعفونی هر روزه بخشهای بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین با مواد ضدعفونی کننده به منظور ایزوله کردن بخشها خبر داد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه