اخبار داغ

نشست خبری کرونایی؛

بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در 4 حوزه در حال مقابله با کرونا است

بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در 4 حوزه در حال مقابله با کرونا است
با حضور برخی از رسانه‌های نوشتاری کهگیلویه و بویراحمد نشست خبری بسیج دانشجویی استان برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس جانشین بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: نقش رسانه در آگاهی و اطلاع رسانی مانند مجاهدان واقعی در پشت صحنه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مسعود پرهیزگار گفت: هدف این برنامه تجلیل از مجاهدان عرصه رسانه در خصوص اطلاع رسانی بیماری کرونا ویروس است.

وی افزود: بسیج دانشجویی مجموعه ای  همان مدرسه عشق و بخش دانشجویی آینده سازان واقعی جامعه است،  انتظار از این طیف این است که در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند.

پرهیزگار بیان کرد: در عرصه های مختلف کشور، مردم و نظام، بسیج دانشجویی متناسب با دغدغه ها حرکت می کند تا بتواند سبب حل مشکلات شوند.

وی گفت: اگر چه به واسطه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دانشجویان حضور فیزیکی در دانشگاه ها ندارند اما بسیجیان دانشجو از جامعه غافل نیستند و با ایجاد  ۱۲ کارگروه دانشجویی در ۴ حوزه مختلف به مبارزه با شیوع این ویروس می پردازند.

جانشین بسیج دانشجویی استان در ادامه اظهار داشت: این قرارگاه در ۷ عرصه فعالیت دارد و کار گروه عملیات میدانی و جهادی در کف میدان گروه های جهادی حضور دارند.

وی ابراز داشت: کار گروه عملیات میدانی و جهادی  شامل کارگاه تولید ماسک در دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه فنی خواهران،  دانشگاه های گچساران، دهدشت  و مجموعه ۳ کارگاه تجمیعی است که تا کنون  ۳۰ هزار ماسک تولید کرده است.

وی با بیان اینکه این ماسکها با نظارت و  علوم پزشکی استان استریل و بعد توزیع می شود گفت: ۱۵ کارگاه خانگی نیز در تولید این ماسک ها ما را یاری می کنند.

پرهیزگار در خصوص کارگاه دوم با اشاره به اینکه: کار گروه فرهنگی در عرصه فرهنگ و مقابله با عملیات روانی و امید بخشی فعالیت می کند گفت:  کارگروه رسانه سومین کارگروه تشکیل شده در این قرارگاه است که ما را در کار گروه چهارم  یعنی مطالبه گری و اطلاع رسانی شفاف و آگاهی بخشی یاری می رساند.

این عضو سازمان بسیج  در رابطه با کار کارگروه میدانی گفت: این کارگروه در سطح معابر و شهرهای مرکز شهرستان عملیات ضد عفونی و گند زدایی را بر عهده دارد.

وی در خصوص چالش دعوت از هنرمندان و فعالان سیاسی، برای مبارزه کرونا گفت: این چالش می تواند کمک فراوانی  به بحث مبارزه با کرونا داشته باشند.

جانشین بسیج دانشجویی بیان کرد: توزیع بسته های حمایتی و بسته های بهداشتی بین مستضعفان از جمله برنامه های این قرارگاه است.

 وی در ادامه گفت: غربالگری ورودی شهر و بیمارستان ها در ۳ گروه یاسوج و گچساران و همچنین بیمارستان شهید رجایی انجام می شود .

 پرهیزگار  افزود: کارگروه مطالبه گری کمبود ها را رصد کرده و سیستم توزیع اقلام بهداشتی را به گوش مسوولان می رسانند هرچند مسوولان در راستای جلوگیری از شیوع و مبارزه با این ویروس همراه و همگام هستند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه