اخبار داغ

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمانشاه:

برای مشاوره درباره کرونا با اورژانس تماس نگیرید

برای مشاوره درباره کرونا با اورژانس تماس نگیرید
صائب مدرسی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به حجم بالای تماس ها با ۱۱۵ گفت: برای مشاوره درباره کرونا با اورژانس تماس نگیرید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صائب مدرسی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه خدمت رسانی به بیماران کووید ۱۹ اظهار داشت: تماس‌های گرفته شده مردم با ۱۱۵ بسیار زیاد است به گونه‌ای که همکاران ما در ۱۱۵ توان پاسخگویی به حجم تلفن‌ها را ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: مردم برای مشاوره با شماره ۴۰۳۰ تماس بگیرند و شماره ۱۱۵ را اشغال نکنند چرا که این شماره علاوه بر بیماران مربوط به کووید ۱۹ برای دیگر بیماران نیز هست.

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه آمبولانس‌های انتقال بیماران مربوط به کووید ۱۹ با دیگر آمبولانس‌ها متفاوت است، تصریح کرد: در هر شرایطی یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل مستقر شده و در شهرستان کرمانشاه پنج دستگاه آمبولانس مستقر و یک اتوبوس آمبولانس در آماده باش قرار دارد.

,

این مسئول بیان داشت: آمبولانس‌های در نظر گرفته شده فقط مختص به بیماران کووید ۱۹ است که پس از انتقال بیمار به بیمارستان کاملاً ضدعفونی شده و برای مأموریت بعدی آماده می‌شود.

,

مدرسی گفت: هر چند این آمبولانس‌ها به طور کامل ضدعفونی می‌شود اما بیماران قلبی و دیگر بیماران با این آمبولانس‌ها به بیمارستان انتقال پیدا نمی‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه