اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی:

مجلس جدید در جهت تحقق «جهش تولید» حرکت کند/ مدیرانی که به شعار سال عمل نکنند شناسایی می‌شوند

مجلس جدید در جهت تحقق «جهش تولید» حرکت کند/ مدیرانی که به شعار سال عمل نکنند شناسایی می‌شوند
سیدعبدالله ارجاعی گفت: مجلس جدید باید نقش عمده‌ای در جهش تولید داشته باشد و در جهت تحقق شعار سال حرکت کند که این امر با حمایت عملی از تولیدات داخلی محقق نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعبدالله ارجاعی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در گفت و گو با صبح توس اظهار کرد: شعارهای سال دو نوع مخاطب اصلی دارند که مخاطب اول آن مسئولان و مدیران در دستگاه های دولتی و حاکمیتی هستند که با تعیین شعار اصلی سال جهت اصلی سیاست گذاری آن ها معیین می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: طیف دومی که شعار سال برای آن ها پیام دارد، افکار عمومی و مردم است که با این امر برای افکار عمومی مشخص می شود که اولومیت ها و اهداف کشور چیست و کشور باید به کدام طرف حرکت کند از این رو اگر نگاهی به شعار های سال بیندازیم، مقام معظم رهبری در یک برنامه ای منظم از سال 91 و با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه ایران، ایشان مباحث اقتصادی را به عنوان شعارهای سال انتخاب کرده اند.

,

ارجاعی خاطر نشان شد: روند شعارهای سال به گونه ای تعیین شده اند که امسال در سال 99 ما به اوج آن رسیده ایم به عنوان مثال مقام معظم رهبری سال 91 را به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تعیین کردند و در طول سال های بعد ایشان این شعار را تعریف کردند و به صورت مصداقی شعار هر سال را به گونه ای انتخاب کردند که بگویند چگونه می توان از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی می توان حمایت کرد تا این امر محقق شود.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی یاد آور شد: برای تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به حماسه اقتصادی، مدیریت جهادی، اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغال، حمایت از کالای ایرانی نیاز داشتیم و امسال در اوج آن به جهش تولید و اقتصاد نیاز داریم.

,

وی گفت: ما اگر بتوانیم بازار 85 میلونی داخل کشورمان را برآورده کنیم و تولید داخلی کفاف نیاز کشور را در عرصه های مختلف اقتصادی بدهد اقتصاد کشور رونق کافی را خواهد گرفت و علاوه بر آن می توانیم نیازهای بازار چندصد میلیون دلاری کشورهای دوست و همسایه مان را نیز نگاهی داشته باشیم و نیازهای آن ها را نیز برآورده کنیم.

,

مجلس جدید در جهت تحقق جهش تولید حرکت کند

, مجلس جدید در جهت تحقق جهش تولید حرکت کند,

ارجاعی در خصوص اینکه چه اقداماتی باید انجام دهیم تا شعار جهش تولید به عرصه ظهور برسد، عنوان کرد: به نظر می رسد که مجلس جدید که امیدهای بسیاری به آن به عنوان یک مجلس انقلابی هست باید نقش عمده ای در جهش تولید داشته باشد و در جهت تحقق شعار سال حرکت کند که این امر با حمایت عملی از تولیدات داخلی، حذف قوانین دست و پا گیر تولید، تصویب قوانین حمایت کننده و زمینه ساز جهش تولید، حمایت از بودجه های پژوهشی، وضع قوانین سختگیرانه برای ورود کالاهایی که مشابه داخلی دارند، وضع قوانین سخت گیرانه برای خام فروشی، حمایت جدی از دولت برای تحقق جهش تولید، برخورد با مدیران تنبل و مدیرانی که اعتقادی به سیاست های کشور ندارند، محقق می شود و می تواند شرح وظایف اصلی مجلس جدید باشد.

,

شعار سال به گونه‌ای اجرایی شود که زندگی مردم تغییر کند

, شعار سال به گونه‌ای اجرایی شود که زندگی مردم تغییر کند,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی خاطر نشان شد: اصلی ترین مخاطر شعار سال دولت است لذا اقدانات گسترده ای در تحقق شعار سال می تواند انجام دهد که می تواند به فعالیت هایی اشاره کرد مانند انتخاب مدیران لایق و با انگیزه، تقویت مدیران موجود، تنظیم بودجه بر اساس حمایت از تولید داخلی، تنظیم دستورالعمل ها برای دستگاه های اجرایی جهت تحقق شعار سال که تمام این اقدامات می تواند مثمر ثمر باشد و امیدواریم مجموعه این اقدامات به گونه ای پیش بروند که شاهد ایجاد تغیرات در زندگی مردم باشیم.

,

وی تاکید کرد: یکی از بزرگترین معروفات، تقویت نظام جمهوری اسلامی است و متاسفانه کشور ما امروز به بیماری اقتصادی دچار شده است که راه حل آن بسیج همگانی تمام مسئولان، متولیان و فعالان کشور برای حل این معضل است؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر می توان از سه جهت برای تحقق شعار سال عمل کند که اولین اقدام می تواند در جهت فرهنگ سازی باشد.

,

مدیرانی که به شعار سال عمل نکنند شناسایی می‌شوند

, مدیرانی که به شعار سال عمل نکنند شناسایی می‌شوند,

ارجاعی دویمن اقدام این ستاد را نظارت بر دستگاه ها جهت انجام صحیح قوانین حمایت از تولید دانست و گفت: سال گذشته اقدامات فراوانی از جهت جنبه نظارتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان انجام شد و امسال نیز این نظارت ها ادامه خواهد داشت و اگر کوتاهی در دستگاه های مختلف یا از مدیران ببینیم تذکر خواهیم داد و مدیرانی که به شعار سال عمل نکنند شناسایی می شوند.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در پایان اظهار کرد: با توجه به خانواده بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در استان ما با الزام و تشویق این خانواده می توانیم اقدامی هرچند کوچک در جهت جهش تولید انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه