اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر رشتخوار:

امداد‌رسانی به 8 روستای دچار سیل در رشتخوار انجام شد/30 امدادگر کار امداد‌رسانی در مناطق سیل‌زده رشتخوار را دنبال می‌کنند

امداد‌رسانی به 8 روستای دچار سیل در رشتخوار انجام شد/30 امدادگر کار امداد‌رسانی در مناطق سیل‌زده رشتخوار را دنبال می‌کنند
رئیس جمعیت هلال احمر رشتخوار گفت: روستاهای بندازبک، ملک آباد، محمد آباد، عباس آباد فرامیشان، دولت آباد، اندنجرد، نوق و روح آباد از جمله روستاهای درگیر سیلاب در رشتخوار یودند که هم اکنون در تعدادی از این روستاها کار امدادرسانی همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس سید علی حسین زاده رئیس جمعیت هلال احمر رشتخوار در رابطه با امداد رسانی به مناطق سیل زذه در مناطق مختلف رشتخوار، گفت: 30 امدادگر از صبح امروز کار امداد رسانی در مناطق دچار سیلاب در رشتخوار را دنبال می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه این مطلب، افزود: روستاهای بندازبک، ملک آباد، محمد آباد، عباس آباد فرامیشان، دولت آباد با 2 خانه تخریبی، اندنجرد  آسب دیدگی به منازل، نوق و روح آباد از جمله روستاهای درپیر با سیلاب یوده که هم اکنون در تعدادی از این روستاها کار امدادرسانی ادامه دارد.

,

رئیس جمعیت هلال احمر رشتخوار همچنین از توزیع اقلام مورد نیاز خانواده دچار سیل خبر داد و گفت: از روز اول وقوع سیلاب بالغ بر 7 خانوار اقلام مورد نیاز شامل چادر، پتو و لوازم امدادی توزیع شده است.

,

حسین زاده همچنین از امداد رسانی هوایی اورژانس به دامدار دچار حادثه در پایین دست روستای کریم آباد رشتخوار خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت نامناسب راه‌ها و عدم امکان امداد رسانی به دامدار دچار جمله قلبی کار امداد رسانی با کمک اورژانش هوایی 115 گناباد در پایین دست روتای کریم آباد رشتخوار انجام و فرد بیمار به مراکز درمانی منقل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه