اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 562 نفر رسید/ بدهی 50 میلیارد تومانی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی زنجان

شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 562 نفر رسید/ بدهی 50 میلیارد تومانی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی زنجان
پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان گفت: شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 562 نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; پرویز قزلباش امشب در نشست خبری با اشاره به تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس در زنجان، اظهار کرد: یک هزار و 583  نفر تا به امروز به این بیماری در زنجان مبتلا شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه 349 بیمار کرونای اکنو ن در سراسر استان در حال دریافت خدمات بستری از بیمارستان های استان هستند ابراز کرد: 366 نفر از بیماران کرونایی در زنجان از بیمارستان ها مرخص شده اند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به مبتلا شدن 22 نفر از هم استانی ها به کرونا ویروس طی 24 ساعت گذشته تصریح کرد: تعداد بیماران کرونایی استان زنجان به 562 نفر رسید.

,

قزلباش با بیان اینکه تا به امروز 90 درصد از کل جمعیت استان غربالگری شده اند افزود: 100 درصد جمعیت شهرستان های استان به جز زنجان غربالگری شده اند.

,

وی با بیان اینکه فقط 31 درصد از مردم خود در غربالگری شکرت کرده اند، ابراز کرد: 70 درصد از مردم شهرستان زنجان غربالگری شده اند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه نتایج اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی طی روز های آینده مشخص خواهد شد تصریح کرد: یک طرح فرهنگی و هنری در راستای کرونا ویروس در زنجان برگزار می شود که جزئیات آن در آینده اطلاع رسانی می شود.

,

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات دانشگاه علوم پزشکی زنجان کمبود منابع و مالی و نیروی انسانی است عنوان کرد: دانشگاه با تسهیلات بانکی و استفاده از نیروی انسانی سایر بخش ها این مشکلات را پوشش می دهد.

,

قزلباش با بیان اینکه 144 تیم از بین کادر درمانی و نیروهای داوطلب جهت بررسی  وضعیت بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی هستند تشکیل شده است افزود: این تیم ها 14 روز کنترل جامعه هدف خود را انجام خواهند داد.

,

وی با اشاره به بدهی سنگین بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی زنجان ابراز کرد: بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی زنجان 50 میلیارد تومان بدهکار هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه