اخبار داغ

مدیرکل منابع طبیعی کرمانشاه عنوان کرد:

ممنوعیت ورود به تفرجگاه‌های کرمانشاه در روز طبیعت

ممنوعیت ورود به تفرجگاه‌های کرمانشاه در روز طبیعت
کولانی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه از ممنوعیت ورود به تفرجگاه‌های استان در روز طبیعت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ان شاالله کولانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  اظهار داشت: در حال حاضر در سطح استان کرمانشاه ۱۹ اکیپ حفاظت از محیط زیست وظیفه حراست از مناطق و ایستگاه‌ها را بر عهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه افزود: این گشت‌ها در ایام نوروز به صورت شیفتی تا پایان ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هر سال مردم در روز طبیعت دوست دارند از طبیعت بهره مند شوند اما امسال با شیوع ویروس کرونا بر حسب دستور مقام قضائی و مصوبات ستاد مبارزه با این بیماری شرایط متفاوت است.

,

این مسئول با اشاره به اینکه اداره کل مراتع استان اقدامات پیشگیرانه ای را از اسفندماه آغاز کرده است، گفت: بر این اساس محدودیت‌هایی در خصوص ورود به تفرجگاه‌ها، مراکز تفریحی، طبیعت و جاهایی را که مردم بر طبق عادت هر سال در آن نقاط اتراق می‌کردند به پاسگاه‌های ویژه اعلام کردیم.

,

کولانی افزود: در مسیرهای طبیعت گردی نیز گشت‌های محیط‌زیست مستقر خواهند بود و از تردد افراد جلوگیری می‌کنند.

,

وی از مردم به خاطر سلامتی خود و هموطنان خواست تا بازدید از مناطق و تفرجگاه‌های استان را تا اطلاع ثانوی به تأخیر بیندازید و گفت: با همدلی و همکاری این روزها را در خانه بمانیم چرا که سلامتی هر شخص ارزش این در خانه ماندن را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه