اخبار داغ

علمای اهل سنت کردستان:

12 فروردین صراطی بود که صالحان از آن گذشتند

12 فروردین صراطی بود که صالحان از آن گذشتند
علمای اهل سنت کردستان عنوان کردند: 12 فروردین صراطی بود که صالحان از آن گذشتند و اینگونه شد که نوری دیگر تابیدن گرفت و سند محکمی برای آیندگان در تاریخ به نام ۱۲ فروردین برجای ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال ۱۳۵۷، به دعوت امام خمینی همه‌پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر ایران برگزار شد و ۹۸٫۲ واجدین شرکت در همه‌پرسی با دادن رای «آری»، با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

12 فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، در این روز با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر یافت.در 12 فروردین 1358 ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

,

امام جمعه بانه: جمهوری اسلامی یعنی حضور همه جانبه مردم زیر سایه اسلام

, امام جمعه بانه: جمهوری اسلامی یعنی حضور همه جانبه مردم زیر سایه اسلام,

امام جمعه شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: نظامی که بر اساس یک انقلاب مردمی استوار است بایستی در جهت خواسته های همان مردم گام بردارد خواسته مردم انقلاب ایران در شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی تجلی یافت.

, .,

 وی افزود: ۱۲ فروردین آزمون بود، صراطی بود که صالحان از آن گذشتند و اینگونه شد که نوری دیگر تابیدن گرفت و سند محکمی برای آیندگان در تاریخ به نام ۱۲ فروردین برجای ماند.

, .,

ماموستاخدایی درادامه بیان کرد: ۱۲ فروردین از عیدهای بزرگ تاریخ پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و روز غرور و سربلندی ملت مسلمان ایران است و روز شناساندن پیروان و دشمنان انقلاب و جدا کردن صف آنان است و در یک کلمه روز فرقان است. عدالت ،اخلاق،حق، خواسته‌های مردم ایران بود، که ملت مسلمان ایران با رای مثبت به حکومت دین در ۱۲ فروردین  بدان دست یافتند.

, .,

امام جمعه بانه خاطرنشان کرد: ۱۲ فروردین روز ظهور شخصیت واقعی مردم ، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت جمهوری اسلامی است.

,

امام جمعه بیجار: ۱۲ فروردین روز ظهور پیروزی ملت ایران بر مستکبرین است

, امام جمعه بیجار: ۱۲ فروردین روز ظهور پیروزی ملت ایران بر مستکبرین است,

 ماموستا لقمان محمدیان با بیان اینکه ۱۲ فروردین یک روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جزء نعمت های الهی و بارقه ای از توجه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به کشور و ملت ایران است . 

,

 وی افزود: فروردین 1358به عنوان روز جمهوری اسلامی و استقرار حکومت دینی و الهی در ایران از اهمیت خاصی برخوردار است

, ,

 امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: برخی مخالفان در اوایل پیروزی انقلاب در مورد نامگذاری جمهوری اسلامی نام هایی از جمله جمهوری دموکراتیک را مطرح کردند اما امام خمینی (ره) با صراحت و قاطعیت با اینگونه سخنان به مقابله برخاست.

, .,

  ماموستا محمدیان گفت :روز 12 فروردین روز ظهور و بروز پیروزی ملت ایران بر مستکبرین و روز پیروزی مستضعفان و حمایت از مردم‌سالاری به پایه عدالت بود که حقیقت اسلام واقعی از جمهوری اسلامی ایران متجلی می‌شد

, ,

 وی در ادامه داد :عظمت روز جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و غربی‌ها همواره برای سرنگونی جمهوری اسلامی تلاش داشتند اما وحدت، همدلی و همزبانی باعث شد تا تمام توطئه‌های آن‌ها خنثی شود.

,

ماموستا محمدیان با تاکید بر اینکه رفراندوم 12 فروردین در حالی انجام شد که تنها 50 روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود و هیچ ساختاری برای حکومت تشکیل و حتی طرح نشده بود، اظهار داشت: رأی 98 درصدی به شکل‌گیری جمهوری اسلامی از ویژگی‌های برجسته 12 فروردین است که نماد بارز استقلال آزادی جمهوری اسلامی ایران است.

, .,

 امام جمعه اهل سنت بیجار خاطر نشان کرد:ملت ایران با حضوری حماسی _ الهی و آگاهانه در ۱۲ فروردین سال ۵۸ تصمیمی گرفت که با آن مسیر حرکت بشریت را تغییر داد و آینده روشنی را برای ایران و همه دنیا رقم زد

, ,

امام جمعه اهل سنت قروه :انقلاب اسلامی مبتنی بر عدالت و دموکراسی است

, امام جمعه اهل سنت قروه :انقلاب اسلامی مبتنی بر عدالت و دموکراسی است,  :,

ماموستا ملا هاشم نوری امروز و در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک فرارسیدن روز دوازدهم فروردین که به نام روز انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران از ابتدای امر با نام اسلام آغاز شد و مردم خود خواهان تحقق انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی عدالتخواه بودند.

, .,

وی افزود: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای در روز دوازدهم فروردین ماه سال 58 با بیش از 98 درصد آرا انقلاب اسلامی را پذیرفتند تا نشان دهند اصل و پایه انقلاب آنان بر اساس اسلام بوده است.

, .,

امام جمعه اهل سنت قروه با بیان اینکه درایت و بصیرت امام راحل در انتخاب مردم نقش بسزایی داشت، خاطر نشان کرد: در دیگر کشورهای جهان سابقه ندارد که پس از وقوع یک انقلاب، سردمداران آن اقدام به برگزاری رفراندوم نمایند اما در ایران اسلامی با پیروزی انقلاب درایت و بصیرت حضرت امام خمینی (ره) چهره واقعی اسلام را که بر اساس عدالت و دموکراسی است را نشان داد.

, .,

وی ادامه داد: امروز به برکت انتخاب جمهوری اسلامی شاهد رشد و پیشرفت ایران در تمام زمینه ها هستیم و می بینیم که در بخش های علمی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی موفقیت های روز افزون کشور رقم می خورد و پس از این نیز ادامه خواهد داشت.

,

امام جمعه دهگلان: 12 فروردین روز تثبیت انقلاب اسلامی است

, امام جمعه دهگلان: 12 فروردین روز تثبیت انقلاب اسلامی است,

ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه شهرستان دهگلان ضمن تبریک روز تاریخی 12 فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: 12 فروردین روز  تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و روز ناامیدی دشمنان و استکبار جهانی بود که در این روز به یاد ماندنی ملت ایران اسلامی با وحدت و همدلی انقلاب اسلامی را تثیت و ثابت کردند که حامی و یاور آن خواهند ماند.

,

وی افزود: روز ۱۲ فروردین را می توان در تاریخ بی نظیر دانست زیرا تا کنون هیچ انتخابات و همه پرسی در این سطح وسیع و به این بزرگی و گستردگی در هیچ یک از کشورهای جهان اتفاق نیافتده است.

,

امام جمعه دهگلان گفت: ملت متدین ایران اسلامی همیشه ارادت و حمایت خود را به نظام اسلامی به منصه ظهور رسانیده و در سال گذشته با خلق حماسه هایی همچون برگزاری و شرکت گسترده مردم در انتخابات، راهپیمایی ایام الله  ۲۲ بهمن، روز قدس، و جواب دندان شکن به فتنه انگیزان و حضور ده ها میلیونی ایران اسلامی در تشییع شهادت سردار دلها شهید سلیمانی که مایه عزت و سربلندی نظام مقدس اسلامی بوده است به دنیا ثابت کردند که همیشه پشتیبان و حافظ انقلاب اسلامی هستند.

,

ماموستا محمدی بیان داشت: ایران اسلامی با پشتوانه مردمی توانسته دشمنان نظام و انقلاب را در طراحی و اجرای استراتژیهای شکست خورده و عملیات روانی و جنگ رسانه ای علیه کشور را به شکست و خواری کشاند و فصل نوینی از تجارب و افتخار را برای نظام و امنیت مثال زدنی این مرز و بوم به ثمر برساند.

,

امام جمعه دهگلان اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در آغاز دهه چهارم که اوج استقرار و استمرار نظام و تجدید بیعت با آرمانهای والای معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و خون پاک شهیدان والا مقام و منویات رهبر فرزانه انقلاب و سکاندار نظام مقدس اسلام حضرت آیت الله خامنه ای است بار دیگر بر حفظ ارزشهای خود پافشاری کرده و روز جمهوری اسلامی را به عنوان یکی از ماندنی ترین روزهای تاریخی این سرزمین گرامی میدارد.

,

 انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه