اخبار داغ

ورزشکاران کرمانشاهی از تلخ و شیرینی‌های ۹۸ می‌گویند

ورزشکاران کرمانشاهی از تلخ و شیرینی‌های ۹۸ می‌گویند
سال ۹۸ برای ورزشکاران کرمانشاهی با تلخی و شیرینی‌های زیادی همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز سال ۹۸ برای ورزش کرمانشاه روزهای خوب و بد بسیاری را رقم زد؛ از روزهای شیرینی که قهرمانان کرمانشاهی روی سکوهای جهانی برای ایران اسلامی افخار آفریدند و حماسه‌ساز شدند تا روزهای بدی که همه را تلخکام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

یکی بر بالاترین سکوهای جهان قرار گرفت، آن یکی در لیست بهترین‌های جهان قرار گرفت و دیگری در کسوت مربی به موفقیت رسید.

,

علی‌مظاهری نمونه ورزشکاران موفقی است که بعد از خداحافظی از دنیای قهرمانی در کسوت تمربی تیم ملی روزهای خوبی را تجربه کرد؛ مریم هاشمی هم بعد از خداحافظی از رقابت‌های ووشو با بازگشت به دنیای ورزش سال ۹۸ پنجمین مدال طلایش را از این بازی‌ها دشت کرد و اما در آخرین روزهای سال ۹۸ نام سارا شیربیگی بانوی ورزشکار کرمانشاهی و خانم‌گل فوتسال آسیا در لیست بهترین فوتسالیست‌های زن جهان قرار گرفت.

,

بهترین خاطره مربی سابق تیم ملی بوکس ایران از سال ۹۸

, بهترین خاطره مربی سابق تیم ملی بوکس ایران از سال ۹۸,

علی مظاهری، مربی کرمانشاهی و سابق تیم ملی بوکس ایران در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: سال ۹۸ با همه خوبی‌ها و بدی‌ها گذشت، اما از نظر ورزشی برعهده گرفتن مسئولیت مربی گری تیم ملی و کسب افتخارات یکی از شیرینی‌های این سال برای من بود.

,

, ,

وی تصریح کرد: همچنین در سال ۹۸ تیم ایران با وجود کمبودها، در بازی‌های آسیایی کسب سهمیه کردند و توانستند دل مردم را شاد کنند.

,

مربی کرمانشاهی و سابق تیم ملی بوکس ایران شیوع ویروس کرونا را تلخ‌ترین اتفاق سال ۹۸ دانست و گفت: امیدواریم مردم این مرحله را پشت سر بگذارند تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

,

مظاهری افزود: ویروس کرونا کام مردم را تلخ کرد و مردم مجبور به قرنطینه شدند و نتوانستند به وجود علاقه به دید و بازدید این رسم را به جا آورند.

,

وی با آرزوی سلامتی برای همگان عنوان کرد: امیدواریم سال جدید سال خوبی باشد و چرخ صنعت کشور بچرخد و مردم در راحتی زندگی کنند.

,

آرزوی بانوی طلایی ایران برای سلامتی ایرانیان

, آرزوی بانوی طلایی ایران برای سلامتی ایرانیان,

مریم هاشمی، بانوی طلایی و قهرمان جهان در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: سال ۹۶ از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم، اما در سال ۹۸ به دنیای قهرمانی برگشتم و این یکی از گام‌های مهمی بود که در سال گذشته برداشتم.

,

, ,

وی افزود: مهمترین گام در زندگی شخصی نیز تصمیم به ازدواج در سال ۹۸ بود که مهمترین تصمیم برای بنده بود.

,

بانوی طلایی ووشوی ایران گفت: سال ۹۸ در مجموع برای کشور سال سختی بود امیدواریم که در سال ۹۹ شاهد هیچ یک از این اتفاقات نباشیم.

,

هاشمی بیان کرد: شاید امثال من در جریان زلزله، سیل و کرونا آسیب ندید، اما این تشویش و نگرانی که به جامعه تزریق می‌شود، روی روحیه همه تأثیرگذار است.

,

وی عنوان کرد: طی ۱۴ سال اخیر فروردین ماه به طور مداوم در تمرینات حاضر بودم با این حال شیرین‌ترین خاطره نوروزی در کنار خانواده بودن در لحظه تحویل سال نو است.

,

این قهرمان جهان تصریح کرد: در سال جدید یاد و خاطره سردار سلیمانی هشتمین سین بود و امیدواریم سعادت، سربلندی و سعادت نهمین سین نوروزی باشد.

,

وی افزود: به احترام همدیگر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و بروز مشکلات از دید و بازدید بپرهیزیم و عید را در منزل بگذرانیم.

,

هاشمی با تاکید بر اینکه باید به حقوق هم احترام بگذاریم، گفت: در صورت عدم همکاری مردم با مسئولان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا مدتها درگیر این بیماری خواهیم شد بنابراین اگر می‌خواهیم زندگی شادی داشته باشیم شرایط را درک و با مسئولان همراه شویم.

,

این ورزشکار کرمانشاهی عنوان کرد: امیدواریم خداوند شر این بیماری را از تمام دنیا برطرف کند و لباس عافیت برتن همه بیماران بپوشاند.

,

۹۹؛ سال پُرکار برای خانم‌گل فوتسال آسیا

, ۹۹؛ سال پُرکار برای خانم‌گل فوتسال آسیا,

سارا شیربیگی، خانم‌گل فوتسال آسیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: سال ۹۸ به دلیل شرایطی که ایجاد شد و اتفاقاتی که به وقوع پیوست برای من و برای عموم مردم ایران سال خوبی نبود.

,

, ,

وی افزود: تنها خاطره شیرین من به عنوان یک ورزشکار در سال گذشته قرارگیری در لیست ده بازیکن برتر جهان بود.

,

نامزد بهترین بانوی فوتسالیست جهان تصریح کرد: در سالی که گذشت مجموعاً جز اتفاقات بد چیزی از سال ۹۸ به یاد ندارم.

,

شیربیگی گفت: تلخ‌ترین‌ها در سال ۹۸ فراوان بود اما سیل و کرونا بیش از دیگر وقایع برای مردم و برای من در زندگی شخصی فوت عمویم تلخ‌ترین اتفاق بود.

,

وی عنوان کرد: در سال ۹۹ از نظر ورزشی سالی پربار پیش رو داریم زیرا هم باید در مسابقات آسیایی و هم جهانی حاضر شویم.

,

شیربیگی گفت: اگر بیماری کرونا را به سلامت پشت سر بگذاریم، مسابقات عقب افتاده پلی آف لیگ، حضور مداوم در اردو برای شرکت در مسابقات آسیایی و حضور احتمالی در مسابقات جام جهانی را پیش رو خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه