اخبار داغ

استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

اجرای قاطع طرح فاصله‌گذاری/ مصرف سوخت در استان 28 درصد کاهش پیدا کرد

اجرای قاطع طرح فاصله‌گذاری/ مصرف سوخت در استان 28 درصد کاهش پیدا کرد
معتمدیان گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با قاطعیت در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در نشست ویدئو کنفرانسی با وزیر کشور از اجرای قاطعانه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان خبر داد و اظهار کرد: با همت همه دست اندرکاران به ویژه عزیزان نیروی انتظامی و البته با همراهی مردم، طرح تا این لحظه به خوبی اجرا شده و نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, ،, ،, ،,
وی به استقرار نیروهای امدادی مراقبتی در 24 محور اصلی در ورودی‌های استان اشاره کرد و افزود: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که در چند شهرستان طبس، نهبندان و قاینات که در مسیر کریدورهای اصلی شرق کشور قرار دارند، کنترل‌ها بیشتر باشد.
,
 
,
استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: تعیین دو لایه مراقبتی با حضور هلال احمر، پلیس راه و راهداری در لایه اول و نیروهای بسیجی با نظارت نیروی انتظامی در لایه دوم از اقدامات کنترلی استان در ورودی و خروجی شهرها بوده است.
,
 
,
معتمدیان عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح(ساعت صفر روز جمعه 8 فروردین) تا امروز، تعداد 2 هزار خودرویی که قصد گذر از استان را داشته اند، به خوبی هدایت شده‌اند.
,
 
,
وی اظهار کرد: ممانعت از  ورود خودروهای غیر بومی که قصد سفر داشته‌اند و خودروهای بومی که قصد خروج از شهرها را داشته اند، از نتایج کنترل مبادی ورودی استان تا این لحظه می‌باشد.
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی گفت: با وجود تذکرات فراوان، پلیس برای خودروهای متخلف هم اعمال جریمه کرده است.
,
 
,
کاهش 28 درصدی مصرف سوخت در خراسان‌جنوبی
, کاهش 28 درصدی مصرف سوخت در خراسان‌جنوبی, کاهش 28 درصدی مصرف سوخت در خراسان‌جنوبی,
 
,
معتمدیان بیان کرد: کاهش 28 درصدی مصرف سوخت در استان، نشان دهنده کاهش ترددهای مردم می‌باشد.  
,
 
,
وی با تأکید بر همراهی اصناف در اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: 97 درصد اصناف با تعطیل کردن واحدهای صنفی خود در این طرح مشارکت داشته‌اند.  
,
 
,
رحمانی فضلی، وزیر کشور در این نشست ویدئو کنفرانسی به ارزیابی روند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پرداخت و با اشاره به هماهنگی های بسیار مؤثر موجود بین بخش های مختلف دست اندر کار در استان‌ها برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی،گفت: حضور و تدابیر مؤثر استانداران منشاء این هماهنگی است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه