اخبار داغ

سروری در گفتگو با دانا:

نمونه بی بدیل استقلال سیاسی در دنیا هستیم/انقلابی گری عقلانی مظلوم است

نمونه بی بدیل استقلال سیاسی در دنیا هستیم/انقلابی گری عقلانی مظلوم است
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید ساختار فرهنگی کشور به گونه ای باشد که بین انقلابی گری مبتنی بر عقلانیت که رهبر انقلاب پرچم دار آن هستند با انقلابی گری تهی از عقلانیت فاصله جدی بیندازد گفت: انقلابی گری مبتنی بر عقلانیت امروز در جامعه ما مظلوم است.
[

پرویز سروری، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه مهمترین شعار جمهوری اسلامی ایران در 12 فروردین سال 58 استقلال و آزادی بود، گفت: هم استقلال و هم آزادی در نظام جمهوری اسلامی ایران قابل قیاس با ادوار گذشته این کشور و حتی با کشورهای بزرگ دنیا که امروز ادعای آزادی و حقوق بشر دارند، نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه استقلال سیاسی جمهوری اسلامی ایران در دنیا نمونه ای بی بدیل است افزود: شکی نیست که در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم تصمیم گیرنده برای آینده سیاسی خود هستند، وقتی ملت در مقابل قدرت های بزرگ دنیا حتی یک قدم عقب نشینی نکرده و اجازه نمی دهند گماشته های سفارت آمریکا و انگلیس که روزی همه امور کشور ما در دست آنها بود برای آینده سیاسی کشور تعیین تکلیف کننده نشان از رشد و بالندگی سیاسی ما دارد.

,

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: ظهور چهره هایی ماننده حاج قاسم سلیمانی در ایران که توانست تقویت کننده تفکرات انقلاب اسلامی در منطقه باشد درحالی که مدعیان آزادی در دنیا نتوانستند وجودش را تاب بیاورند نشان دهنده تحقق شعار استقلال در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

,

سروری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران توانسته است در منطقه و دنیا منطق عقلانی خود را به خوبی نمایان کند تصریح کرد: ملت ایران بعد از گذشت بیش از 40 سال از عمر انقلاب اسلامی در مسیر تحقق استقلال و آزادی گام های مستحکمی را برداشتند.

,

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی عنوان کرد: ما در بعد سیاسی به استقلال بالا دست پیدا کردیم اما هنوز در بعد اقتصادی از استقلال فاصله داریم و اگر این مشکل را حل نکنیم ممکن است اقتصاد روزنه ای باشد که استقلال سیاسی ما هم دستخوش تغییرات شود.

,

وی با اشاره به اینکه امروز مهمترین انتقاد به برخی از مسئولان جمهوری اسلامی فاصله گرفتن از ارزش های انقلابی است گفت: دور شدن برخی از مسئولان از ارزش های انقلابی موجب رشد فاصله طبقات اجتماعی در کشور شده است.

,

سروری افزود: پدیده های نوظهور آقازادگی و دامادزادگی در بین برخی از مسئولان موجب شده است که زمینه رانت خواری، ویژه خواری و مسئولان دو تابعیتی داشته باشیم.چرا امروز برخی مسئولان برای آنکه فرزندانشان در کشورهای اروپایی متولد شوند صف بکشند تا در آینده امکان استفاده از ظرفیت این کشورها برای آنها فراهم شود.

,

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مطالبه گری و انتقاد از مسئولان نسبت به فاصله آنها از ارزشهای انقلاب باید به طور جدی پیگیری و دنبال شود گفت: نباید اجازه داد که مطالبه گری جای خود را به تملق و چرب زبانی بدهد چرا که پیشرفت روز افرزون کشور درگرو انتقاد و مطالبه گری است.

,

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت تغییر در سازوکارهای قانونی کشور خاطرنشان کرد: باید قوانین موجود در کشور تغییر کند تا ابزراهای قانونی فعال تر مانع از بروز چنین افرادی در مسندهای انقلابی شود. نباید کسانی که دشمنی آشکار آمریکا با ملت ایران را می بینند در این کشور تصمیم گیری کرده و فرزندان و خانوادشان در آمریکا زندگی در رفاه داشته باشند.

,

سروری ادامه داد: اگر قانونی بررسی اموال و دارایی های مسئولان بدون اغماض اجرایی شود کسی که دارایی بالای هزار میلیارد دلار دارد نمی تواند در کابینه دولت بنشیند. این ثروت ها از کجا آمده است.

,

وی با بیان اینکه باید ساختار فرهنگی کشور به گونه ای باشد که بین انقلابی گری مبتنی بر عقلانیت که رهبر انقلاب پرچم دار آن هستند با انقلابی گری تهی از عقلانیت فاصله جدی بیندازد گفت: انقلابی گری مبتنی بر عقلانیت امروز در جامعه ما مظلوم است. اینکه برخی با تابلوی انقلابی گری در کشور به پست و مقام بگیرند اما در عمل با ارزشهای انقلاب فرسنگ ها فاصله داشته باشند، مغایر منافع ملی است و زمینه فاصله گرفتن مردم از جریان انقلاب را فراهم می کند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه