اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد:

8 واحد صنعتی در راستای تحقق "جهش تولید" راه‌اندازی شد

8 واحد صنعتی در راستای تحقق "جهش تولید" راه‌اندازی شد
موسوی جهان‌آباد از راه‌اندازی ۸ ناحیه صنعتی در همه شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: این امر در راستای تحقق شعار سال یعنی "جهش تولید" برنامه‌ریزی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس با تبریک اعیاد شعبانیه و اظهار امیدواری در رفع ویروس کرونا گفت: تحقق شعار سال، هرساله از اولویت های دستگاه‌ها بوده و در این سال با برنامه‌ریزی های مدون بدنبال جهش واقعی تولید در استان می باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هاشم موسوی جهان‌آباد گفت: با راه‌اندازی ۸ ناحیه صنعتی در استان، اشتغال‌های خانگی را با فراهم‌آوری زیرساختی در این نواحی راه‌اندازی می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی با تاکید بر اینکه امکانات زیرساختی در شهرک‌های استان فراهم است گفت: ایجاد نواحی صنعتی در استان نیازمند صدور مجوز و استعلاماتی از سایر دستگاه ها است که انتظار می رود فرمانداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی برای تحقق هرچه بهتر فرمان مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال بروکراسی‌های اداری را سرعت ببخشند.

او در ادامه افزود: نامگذاری سال با هدفگذاری‌های خاص بوده و امسال که مزین به جهش تولید است، با برنامه‌ریزی و همکاری بین دستگاهی می‌تواند پویایی اقتصادی را بدنبال داشته باشد.

موسوی از غیره فعال بود ۱۲۴ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و اظهار داشت: با امکان‌سنجی، برنامه‌ریزی و رفع موانع تولید به‌دنبال وارد کردن این واحدها به چرخه اقتصادی و تولیدی در استان می باشیم.

وی عمده دلیل غیره فعال بودن این واحدهای راکد را سوء مدیریت، فرسودگی ماشین‌آلات و کمبود نقدینگی عنوان کرد و گفت: تولید فرصتی مهم برای اشتغالزایی و پویایی اقتصاد کشور است.

موسوی در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری صاحبان این واحدها و پیگیری و رفع موانع پیش رو گام موثری در جهش تولید و فعالیت این واحدها برداشته شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه