اخبار داغ

به همت سربازان گمنام سپاه قزوین انجام شد؛

کشف حدود ۱۰ تن داروی غیرمجاز به همت سربازان گمنام سپاه قزوین+تصاویر

کشف حدود ۱۰ تن داروی غیرمجاز به همت سربازان گمنام سپاه قزوین+تصاویر
به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه قزوین حدود ۱۰ تن داروی غیرمجاز از کارگاهی در روستای حمیدآباد استان قزوین کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ در تاریخ ۱۱ فروردین سال جاری به همت پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه قزوین یک کارگاه تولید داروی غیرمجاز در روستای حمیدآباد استان قزوین شناسایی، توقیف و پلمپ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

, ,

گفتنی است؛ در این عملیات ۹ تن و ۲۵۰ کیلوگرم دارو حاوی ویتامین‌های منقضی شده انسانی، ۱۶۰۰ کیلوگرم دی کلسیم فسفات، ۴۲۵۰ کیلوگرم نشاسته، ۱۲۵ کیلوگرم نمک، ۲۵کیلوگرم متونین، ۵۰۰ عدد لیبل جعلی شرکت رویان دارو، ۳۰۰۰ عدد لیبل لوگوی شرکت investa، سه هزار عدد لیبل ویتامین ad3e، یک عدد ترازو و یک عدد دستگاه سیل و ۲۷ هزار شیشه شربت مکمل غذایی کودک تاریخ گذشته که قرار بود تبدیل به داروی دام و طیور شده و به فروش برسد، کشف و ضبط و کارگاه مذکور پلمب شد.

,

, ,

طبق نظر کارشناسان این داروها همه تاریخ گذشته بود.

,

, ,

همچنین در اکثر اوقات با کشف این مواد دارویی به منظور تولید مواد مغذی برای مصرف طیور بسته بندی و به مرغداران فروخته می‌شد، اما طبق نظر کارشناس بهداشتی این مواد کشف شده از کارگاه مذکور طبق آزمایش صورت گرفته سرطان زا بودن آنها تایید شد؛ بنابراین دراختیار مرغداران قرار نگرفت.

,

, ,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه