اخبار داغ

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان مطرح کرد؛

دوازدهم فروردین اولین روز حاکمیت الله بر ایران اسلامی

دوازدهم فروردین اولین روز حاکمیت الله بر ایران اسلامی
آیت الله خاتمی گفت: مقام معظم رهبری طی ماه های اخیر چندین بار فرمودند باید قوی شویم، این قوت در عرصه های مختلف وجود دارد چرا که باید قوی شویم تا در دنیایی که به اصطلاح قوت حرف اول را می زند، بتوانیم حرف خود را بر مسند بنشانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سیداحمد خاتمی در ارتباط با فرا رسیدن سالروز جمهوری اسلامی به خبرنگار راه آرمان گفت: بیش از 98 درصد مردم ایران در روز یازدهم فروردین سال 1358 پای صندوق های رای آمدند و رای آری خود شکل نظام را تعیین کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان مطرح کرد: امام روز دوازدهم فروردین را روز عید و اولین روز حکومت الله بر ایران اسلامی نامیدند، کار بسیار بزرگی بود از این جهت که اولا هنوز حدود 2 ماه از انقلاب نگذشته بود که مردم آمدند و شکل نظام را تعیین کردند.

,

وی افزود: تا آن روز در هیچ انقلابی سابقه نداشتن که به این سرعت مردم پای صندوق رای بیایند و شکل نظام را تعیین کنند، این اقدام در حقیقت مردم سالاری واقعی بود.

,

آیت الله خاتمی ابراز کرد: نکته دوم آن است که امام خمینی(ره) فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، مردم فقط به جمهوری اسلامی رای دادند.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان یادآور شد: افرادی در آن روز پسوند دموکراتیک را به جمهوری اسلامی افزودند، امام فرمودند فقط جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، در حقیقت این تاکید نمایانگر حاکمیت مردم سالاری دینی بر جامعه بود.

,

وی اذعان کرد: نکته سوم در این رابطه آن است که مردم هم می دانستند چه نمی خواهند، نظام طاغوتی حاکم و نظام شاهنشاهی را نمی خواستند و هم می دانستند که چه می خواهند، آنچه را که می دانستند این بود که حکومت اسلام را بر خود می خواهند.

,

آیت الله خاتمی بیان کرد: به یاری خداوند آن حکومت شکل گرفت و بیش از 40 سال از عمر آن حکومت با همه توطئه هایی که علیه آن شکل گرفت، می گذرد، اما آنچه که مسلم است این نظام ماندگار بود و هست.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان ادامه داد: مقام معظم رهبری طی ماه های اخیر چندین بار فرمودند باید قوی شویم، این قوت در عرصه های مختلف وجود دارد، در عرصه نظامی به لطف خداوند قوی هستیم اما این قوی شدن شامل عرصه های دیگر همچون عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی هم می شود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید قوی شویم تا در دنیایی که به اصطلاح قوت حرف اول را می زند، بتوانیم حرف خود را بر مسند بنشانیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه