اخبار داغ

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای زنجان:

محورهای زنجان – تهم و زنجان – طارم مسدود شد

محورهای زنجان – تهم و زنجان – طارم مسدود شد
جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به منظور جلوگیری از تردد غیرضروری مردم به صورت دو روز متوالی، محورهای زنجان – تهم - چورزق و زنجان – طارم مسدود شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، دو محور مواصلاتی استان زنجان مسدود می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی با بیان اینکه روزهای 12 و 13 فروردین ماه امسال دو محور زنجان مسدود می‌شود، افزود: مردم از تردد در محورهای زنجان – طارم و زنجان – تهم – چورزق خودداری کنند.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: تا شب 13 فروردین این دو محور با تصمیم شورای تامین استان و شهرستان زنجان مسدود می‌شود.
,
 
,
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان به منظور جلوگیری از حضور و تجمع مردم برای روز 13 به در این مسیر مسدود شده است، افزود: رانندگان از تردد در محورهای اعلام شده خودداری کنند چرا که اجازه ورود به آنها داده نمی‌شود.
,
 
,
یوسفی با اشاره به اعمال محدودیت برای ورود خودروهای غیر بومی به استان زنجان، گفت: محدودیت‌های رفت و آمد برای پلاک‌های غیربومی در نظر گرفته شده است.
,
 
,
وی گفت: این محدودیت در همه شهرهای استان زنجان اعمال می‌شود و هیچ خودروی با پلاک غیربومی حق تردد در شهرهای استان را ندارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه