اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی استان همدان خبر داد؛

تخصیص ۵۰ میلیون تومان به کودکان کار و سایر افراد در معرض خطر

تخصیص ۵۰ میلیون تومان به کودکان کار و سایر افراد در معرض خطر
حمیدرضا الوند از تخصیص ۵۰ میلیون تومان به کودکان کار و سایر افراد در معرض خطر کرونا که تحت پوشش بهزیستی هستند خبر داد و گفت: تاکنون از ۱۷۰ کودک کار شناسایی شده در استان گزارشی از ابتلا به بیماری کرونا نداشته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا الوند، مدیرکل بهزیستی استان همدان پیرامون اقدامات سازمان بهزیستی در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین کودکان کار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: هدف و نقش اساسی  برنامه های حمایتی و توانمند سازی بهزیستی در خصوص کودکان کار و خیابان، افزایش سطح بهداشت و سلامت روان این کودکان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه جمع آوری کودکان کار توسط بهزیستی همدان و قرار دادن آنها در کنار هم به منظور عدم شیوع ویروس کرونا در شرایط کنونی منتفی شده است، افزود: اورژانس اجتماعی به منظور آموزش لازم به این کودکان و توزیع پک بهداشتی در بین این کودکان همه روزه از صبح تا ساعت ۲۴ فعال است.

,

الوند با اشاره به اینکه تاکنون ۴۵۰ بسته بهداشتی توسط خیرین بین کودکان کار تاکنون توزیع شده است، ادامه داد: این اقلام بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و… توسط مرکز آموزشی کودکان کار اندیشه نیک بین ۱۷۰ کودک کار توزیع شده است.

,

مدیر کل بهزیستی استان همدان با بیان انعقاد تفاهم نامه بهزیستی کشور با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش بهداشت کودکان خاص زیرپوشش بهزیستی از جمله کودکان کار و ساز و کار پیشگیری از شیوع کرونا مبلغ ۵ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفین برای این کار در نظر گرفته شده است.

,

وی بیان کرد: از مجموع این اعتبار مبلغ ۵۰ میلیون تومان به کودکان کار و سایر افراد در معرض خطر که به نحوی از بهزیستی استان همدان خدمات دریافت می کنند اما سهم  یارانه ای ندارند، تخصیص یافته است.

,

الوند در پایان از توزیع ۲۴۰۰ جفت دستکش یکبار مصرف بین مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست توسط بانک رفاه استان همدان خبر داد و گفت: این اقدام بانک رفاه برای تحقق مسئولیت اجتماعی این بانک انجام شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه