اخبار داغ

مسئول کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند خبر داد؛

آماده سازی ۱۰۰ تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی در نهاوند

آماده سازی ۱۰۰ تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی در نهاوند
علیرضا سوری از آماده سازی ۱۰۰ تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی در نهاوند خبر داد و گفت: آماده سازی مواد اولیه و پخش دو هزار ماسک در روز در شهرستان نهاوند در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علیرضا سوری، مسئول کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند در خصوص فعالیت برای پیشگیری ازویروس کرونا در شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: هر شب به طور مستمر همه معابر روستای دهفول از زمان انتشار ویروس کرونا گندزدایی و ضدعفونی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه نقاهتگاه ۱۰۰ تخته توسط نیروهای کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند برای بیماران کرونایی آماده شده است، افزود: آماده سازی مواد اولیه و پخش ماسک در این شهرستان در حال انجام است و روزانه دو هزار ماسک توسط خواهران و براداران این کمیته برای استفاده و پیشگیری از ویروس کرونا به دست مردم می رسد.

,

مسئول کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند ادامه داد: در چند روز آینده نیز قرار است تولید دستکش یکبار مصرف توسط نیروهای خانه و شهرداری شهرستان نهاوند انجام شود.

, مسئول کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند ادامه داد:,  در چند روز آینده نیز قرار است تولید دستکش یکبار مصرف توسط نیروهای خانه و شهرداری شهرستان نهاوند انجام شود.,

سوری خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مصرف آب میوه در دوران بیماری کرونا برای سلامتی و بهبود افراد بیمار موثر است در تلاش هستیم با نیروهای خانه و شهرداری هر روز آب میوه را به دست این بیماران برسانیم.

,

وی یادآور شد: کمیته مبارزه با کرونا ویروس در اطلاعیه‌ای از مردم شهرستان نهاوند درخواست دارد به منظور حفظ سلامتی خود، اعضای خانواده و دیگر شهروندان، از تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

,

مسئول کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند تاکید کرد: مردم از اموری همچون خارج شدن از منزل، دید و بازدید، مراسمات ختم و عروسی، مسافرت و رفتن به آرایشگاه ها، رستوران ها و هتل ها به صورت جدی اجتناب کنند.

, مسئول کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند,  تاکید کرد: مردم از اموری همچون خارج شدن از منزل، دید و بازدید، مراسمات ختم و عروسی، مسافرت و رفتن به آرایشگاه ها، رستوران ها و هتل ها به صورت جدی اجتناب کنند.,

سوری اضافه کرد: دو بیمارستان علیمرادیان و شهید قدوسی شهرستان نهاوند به صورت شبانه روزی به بیماران کرونایی و مشکوک به کرونا خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه