اخبار داغ

یک مقام مسئول؛

روند ابتلا به کرونا در استان همدان روند ثابتی است

روند ابتلا به کرونا در استان همدان روند ثابتی است
منوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه روند ثابتی را در ابتلای افراد به کرونا در روزهای اخیر در استان همدان شاهد هستیم، گفت: اما اصرارمان بر رعایت اقدامات پیشگیرانه در برابر این ویروس از سوی مردم است تا بتوانیم ان را مدیریت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به ممنوعیت ارائه امار مبتلایان به کرونا در استان از سوی وزارت بهداشت، اظهار کرد: در حال حاضر خوشبختانه روند ثابتی را در ابتلا افراد به کرونا در روزهای اخیر شاهد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا را نداریم، گفت: توصیه می‌کنیم مردم اصول بهداشتی پیشگیرانه در برابر بیماری کرونا را توجه کنند و در این روزهای تعطیلی در صورت بروز هر گونه علائمی به مرکز ماده ۱۶ که در هر شهرستان معرفی شده، مراجعه کنند.

,

کرمی با بیان اینکه مردم علاوه بر رعایت اصول بهداشتی، در سامانه خوداظهاری به صورت روزانه ثبت نام و علائم خود را اعلام کنند، گفت: در صورتی که علائم انان نشانه ابتلا به کرونا باشد، با آنان تماس گرفته خواهد شد.

,

وی باشاره به فعالیت مراکز غربالگری سامانه تلفنی ۴۰۳۰، گفت: در این سامانه همکاران ما با مردم تماس و جویای سلامتی آنان هستند.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا استان همدان با بیان اینکه یک میلیون و ۱۵۸ هزار و ۲۹۱ نفر در سامانه خود اظهاری ثبت نام کردند، گفت: بیش از ٧٢ درصد کل جمعیت استان غربالگری شدند‌.

,

وی با اشاره به اینکه ابتلا به کرونا در استان همدان، روند کاهشی داشته است، گفت: در این استان روند ثابتی را در ابتلا به کرونا در روزهای اخیر داشتیم اما اصرارمان بر رعایت اقدامات پیشگیرانه در برابر این ویروس از سوی مردم است تا بتوانیم ان را مدیریت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه