اخبار داغ

معاون فرهنگی سپاه ناحیه همدان:

۳۰۰۰ بسیجی در قالب گروه های جهادی سازماندهی شدند

۳۰۰۰ بسیجی در قالب گروه های جهادی سازماندهی شدند
علی سرمدی از ساماندهی ۳۰۰۰ بسیجی در قالب گروه های جهادی برای مبارزه با کورید ۱۹ در شهرستان همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان قرارگاه پدافند زیستی بسیج برای مقابله با شیوع کورید ۱۹ در استان همدان با ریاست فرماندار و جانشین قرارگاه فرمانده سپاه ناحیه همدان فعالیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این قرارگاه با حضور بسیجیان و گروه های جهادی و اعضای خادم الشهدا در همه زمینه ها اعم از پیشگیری، آموزش، گندزدایی و ضدعفونی فعالیت دارد.

,

محمدرضا سرمدی، معاون فرهنگی سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان فعالیت گروه های جهادی را خط مقدم مبازره با کرونا دانست و گفت: گروه های جهادی متشکل از دانشجویان و اعضای بسیج محلات و مردمی که داوطلبانه شرکت کرده اند تشکیل شده و از روز اول در همه حوزه ها پای کار بوده اند.

,

سرمدی با اشاره به فعالیت ۱۵ حوزه بسیج در شهرستان همدان گفت: تمام حوزه ها و پایگاه های بسیج به طور همزمان در رزمایش بزرگ ضدعفونی و گندزدایی شرکت کردند و تمام مناطق شهر و روستاها برای یکبار به طور کامل ضدعفونی شد.

,

وی با تاکید بر نقش پررنگ جهادگران در مقابله با شیوع کرونا گفت: حضور جهادگران در سطح شهر و حاشیه ها برای همه قابل لمس است چرا که شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند.

,

مسئول اردویی سپاه انصار الحسین (ع) همدان نیز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: مرکز آموزش امام رضا (ع) برای تربیت پرستاران و کمک به کادر درمان در شرایط حاد فعال شده است و هم اکنون ۱۰۰ بسیجی از اقشار مختلف در یک دوره آموزشی ۷ روزه شرکت کرده اند و در نهایت به بیمارستان‌های مورد نیاز اعزام می شوند.

,

مهدی بابائی فر با اشاره به اینکه اردوهای جهادی و بسیجیان در شهرستانهای خود خدمات ارائه می دهند گفت: به غیر از تعداد کمی از پرستاران و پزشکان که به  بیمارستان بقیه الله تهران اعزام شده اند مابقی در شهر محل سکونت خدمت رسانی می کنند.

,

وی نقش گروه های خادم الشهدا را در مبارزه با کرونا موثر دانست و افزود: اعضای خادم الشهدا در کنار گروه های جهادی در تمام استان‌ها و سراسر کشور نیرویی مضاعف برای جهادگران هستند.

,

گفتنی است سه هزار بسیجی در سطح استان همدان در قالب گروه های جهادی در تمام سطح شهر و روستاهای همدان از روزهای اول شیوع کرونا مشغول خدمت رسانی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه