اخبار داغ

فرماندار بابل:

بابل از وضعیت بحرانی کرونا در حال خارج شدن است

بابل از وضعیت بحرانی کرونا در حال خارج شدن است
قربانعلی ولی‌زاده فرماندار بابل گفت: در حال حاضر این شهرستان از وضعیت بحرانی خود از بیماری کرونا خارج شده است و در وضعیت خوبی به سر می‌برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، قربانعلی ولی زاده عصر امروز در دیدار مسئولان منتخب قرارگاههای جهادی ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان بابل اظهار کرد: با یاری و همکاری خیرین وگروهای جهادی ودر راس آنها کادر درمانی این شهرستان در حال حاضر می توان عنوان کرد که در حال حاضر این شهرستان از  وضعیت بحرانی خود خارج شده است ودر حال حاضر این شهرستان  در وضعیت خوبی به سر می برد.

وی بیان کرد: در حال حاضر 13 گروه جهادی شناخته شده وبسیاری از گروهای خودجوش دیگر در حال تولید ماسک و وسایل مورد نیاز در این شهرستان است که امید داریم طی فعالیتهای صورت گرفته وهمچنین با تجمیع گروههای جهادی در یک ستاد پشتیبانی در جهت اهداف همسو برای شکست کرونا گام برداریم.

فرماندار بابل با تشکر از دستفروشان بازارهای محلی و اصناف ادامه داد: با حمایت و تعطیلی اصناف و بازاریان در روزهای بحرانی کرونا و فاصله‌گذاری و کنترل ورود و خروج هفت نقطه در این شهرستان توانسته است تا حدودی این بیماری را در این شهرستان  کنترل کنند.

ولی زاده گفت: در حال حاضر بعد از جلسه شورای تامین در همان روزهای آغازین شناسایی 11 ستاد پیشگیری و مقابله با این بیماری در این  شهرستان شکل گرفته وبا هماهنگی و همکاری کارهای خوبی در این شهرستان صورت گرفته است  و مردم خیر و نوع دوست این شهرستان هم در شرایط بحرانی که این شهرستان اعلام نیاز کرد گروههای مختلف جهادی وبه صورت خودجوش پای کار آمدند و با تبدیل هرخانه به یک کارخانه وهر روستا به یک کارگاه تولیدی توانستند بسیاری از نیازمندی‌های کادر درمان را در اختیار آنان قرار دهند و این کار ارزشمند جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه