اخبار داغ

مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

کاهش 80 درصدی ورودی‌ها به مشهد مقدس/ امیدواریم خروج مسافران از مشهد با سرعت انجام شود

کاهش 80 درصدی ورودی‌ها به مشهد مقدس/ امیدواریم خروج مسافران از مشهد با سرعت انجام شود
حسین شرافتی راد با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح تا به امروز بیش از 80 درصد ورودی ها به مشهد و تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین به استان کاهش پیدا کرده است، گفت: خروجی ها نیز بین 60 تا 70 درصد از مشهد کاهش پیدا کرده است و امیدواریم خروج مسافران از مشهد با سرعت انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شرافتی راد، مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: 132 نقطه استان بحث کنترل ورودی شهرها انجام می شود و به خروجی ها کار نداریم چون همزمان باید کارمندان، کارگران و... بتوانند برابر شیفتی که دارند در محل کار حاضر شوند و پلیس با توجه به مدارکی که دارند این کار را انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری نباید برگشت سربازان، مسافران و... را قفل کند و فرمانداران باید این بحث را مدیریت کرده و برابر مطالبه و نیاز باید کار روزمره اضطراری مردم باید انجام شود، خاطرنشان کرد: خراسان رضوی از استان های استراتژیک و مهم کشور محسوب می شود و از ابتدای اجرای طرح تا به امروز بیش از 80 درصد ورودی ها به مشهد و تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین به استان کاهش پیدا کرده است.

,

مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی همچنین در ادامه تصریح کرد: خروجی ها نیز بین 60 تا 70 درصد از مشهد کاهش پیدا کرده و امیدواریم خروج مسافران از مشهد با سرعت انجام شود تا فرمانداران برای کنترل افراد بومی و ساکن برنامه ریزی داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه رعایت اخلاق و تکریم و توجیه مردم نیز حائز اهمیت است و مطمئناً به دنبال توقیف و جریمه نیستیم و هدف از اجرای طرح فاصله گذاری نیز این نیست، اذعان کرد: بنا داریم با حمایت و توجه مردم به خود باعث شود در کنار مسئولین و شبکه بهداشت و درمان کمک کنند تا این ویروس با سرعت مهار و کنترل شود و مطمئناً این اتفاق خواهد افتاد.

,

شرافتی راد عنوان کرد: تب سنجی امروزه به مطالبه مردم تبدیل می شود ولی اصلاً قرار نیست غربالگری در ورودی ها انجام شود که باعث نارضایتی مردم شود ولی خیلی از مردم نیز خود مایل به تب سنجی هستند.

,

وی در پایان تشریح کرد: کار به صورت مردمی پیش می رود و هر کجا مردم، سمن ها و بخش خصوصی  به صحنه وارد می شوند یعنی عزم و اراده ایجاد شده و کار مسئولان و دولت راحتتر می شود ولی حاکمیت به دنبال سلامتی و آرامش است که با سرعت انجام شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه