اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین:

رزمایش دفاع بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت در اقبالیه برگزار شد

رزمایش دفاع بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت در اقبالیه برگزار شد
زین العابدین اصل بیگی گفت: رزمایش دفاع بیولوژیک به یاد شهدای سلامت و با هدف مبارزه با بیماری کرونا، در شهر اقبالیه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ رزمایش شهدای مدافع سلامت به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین، جهادگران بسیجی حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع)، شهرداری، شورای شهر، هلال احمر، آتش نشانی، قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه، نیروی انتظامی و راهور، موکب حضرت سیدالشهدا(ع)، قرارگاه ایستگاه سلامت شهید شیری، شورای کشاورزی، گردان امنیتی امام علی(ع) و مراکز بهداشتی همراه با تجهیزات ویژه برگزار و خودرو‌های مخصوص اقدام به گندزدایی و ضدعفونی همه مناطق شهر اقبالیه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

 

,

, ,

زین العابدین اصل بیگی در حاشیه این رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: رزمایش دفاع بیولوژیک به یاد شهدای سلامت و با هدف مبارزه با بیماری کرونا، در شهر اقبالیه برگزار شد.

,

وی عنوان کرد: از تمامی ظرفیت‌های گسترده سپاه و بسیج در شهرستان اعم از گردان امام علی و امام حسین(ع)، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، جهت اجرای این رزمایش به صورت گسترده استفاده شد.

,

, ,

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین بیان کرد: نظیر این رزمایش در سطح شهرستان قزوین در شهرهای محمودآباد نمونه، کوهین، طارم، الموت غربی و شرقی، اقبال شرقی و چوبیندر برگزار شد.

,

وی هدف از اجرای رزمایش سراسری مدافعان سلامت را رفع آلودگی کامل از اماکن مورد نظر از جمله معابر اصلی، مناطق و محلات آلوده، بیمارستان‌ها و جایگاه‌های سوخت عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم محیط پاک، ایمن و سالمی برای مردم ایجاد کنیم.

,

, ,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین؛ مردم را به رعایت مسایل بهداشتی توصیه کرد و افزود: به امید خدا بتوانیم بار دیگر سلامتی را به فضای جامعه برگردانیم و در عرصه‌های دیگر خدمتگزار مردم باشیم.

,

اصل بیگی در پایان گفت: پاسداران و بسیجیان خدمتگزاران مردم هستند و در تمامی برهه‌های حساس نظیر دفاع مقدس، حوادث و بلایای طبیعی و غیرمترقبه همواره در صف مقدم خدمت رسانی بوده و در این برهه که با بیماری کرونا مواجه شدیم، شبانه روز برای حفاظت از سلامت و امنیت مردم تلاش می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه