اخبار داغ

گزارش؛

گلایه ساکنان بوستان های 5 و 6 لیکک از نبود برق و آسفالت در این معابر شهری

گلایه ساکنان بوستان های 5 و 6 لیکک از نبود برق و آسفالت در این معابر شهری
اهالی دو کوچه بوستان های 5 و 6 شهر لیکک از نبود زیرساخت های اساسی شهری در معابر خود گلایه مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس؛ کوچه بوستان ۵ واقع در وردی شهر لیکک ازسمت بهبهان فاقد زیر سازی وآسفالت است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اهالی این کوچه با گلایه از مسئولان شهرستان،به خبرنگار ما گفتند:تیرهای  برق در کوچه ما مخالف جدول هستند وبارها به فرمانداری، شهرداری واداره برق  مراجعه کردیم، وعده آینده دادند اما عملی نشد.

,

پاکدل، از ساکنان کوچه بوستان 5 لیکک گفت: مشکل از شهرداری و زیرساخت شهری است چون نباید جدولش رامخالف تیر برق احداث می کردند.

,

, ,

وی افزود: اداره برق آماده همکاری با شهرداری جهت جابه جایی تیر برق ها شد و شهردار هم قول داد که بعداز جابه جایی تیرهای  برق قدیمی کوچه را زیرسازی وآسفالت کند اما عملی نشد .

,

در کنار این کوچه، کوچه بوستان ۶ است که ساکنین آن در حال حاضر ۴خانواده هستند و بقیه ساختمان های کوچه درحال ساخت وساز هستند، این کوچه شهر لیکک فاقد برق است.

,

, ,

اهالی کوچه در این راستا گفتند: برای برق رسانی به اداره برق مراجعه کردیم، کارشناس سازمان،آقای افروز آمد و  نقشه برق رسانی کوچه راطراحی کرد،کپی پروانه ساخت ساکنین کوچه را هم یاسوج فرستادند تا به قول خودشان مجوز نصب پایه های برق از استان صادر شود اما متاسفانه سازمان برق استان تاکنون اقدام به صدور مجوز برای برق رسانی نکرد.

,

اهالی این دوکوچه از شهر لیکک خواهان پیگیری مسئولان در رفع مشکلات زیرساختی در حوزه برق،جدول کشی و آسفالت معابر خود شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه