اخبار داغ

پاسخ ستاد اجرایی فرمان امام به هذیان‌گویی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

پاسخ ستاد اجرایی فرمان امام به هذیان‌گویی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا
ستاد اجرایی فرمان امام به اظهارات مورگان اورتگاس درخصوص توییت وزیرخارجه ایران در اعتراض به تحریم‌های ظالمانه امریکا علیه مردم ایران و تکرار اتهامات و ادعاهای بی‌اساس قبلی مقامات امریکایی پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الله نیکی‌ملکی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در صفحه توییتر خود نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«به دروغ گفتن، تحریم و غارت اموال مردم ایران خاتمه دهید. صادق باشید و دلیل عصبانیت خود را بگویید، عصبانی هستید چون علیرغم تحریمها نتوانستید مانعی برای تولید، تأمین و تدارک خط تولید ماسک و داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی ایرانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام شوید. ستاد خادم مردم است"

,

از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا و پس از دستور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برای بسیج تمام امکانات زیرمجموعه‌های این ستاد به منظور مقابله با کرونا و تأمین نیازهای فوری و حساس مردم، اقدامات وسیع و خدمات گسترده‌ای در حوزه های مختلف در سطح کشور ارایه شد.

,

تأمین داروهای نایاب و تحریمی بیماران کرونایی و تحویل آن به مراکز درمانی، تأمین و تولید بیش از 25میلیون ماسک 3 لایه و n95 و راه‌اندازی خطوط تولید ماسک بهداشتی در کشور باظرفیت حدودی تولید 3میلیون ماسک بهداشتی در روز از هفته آینده و علیرغم تلاش کشورهای غربی بویژه امریکا برای ممانعت از دستیابی ایران به این دستگاهها و خطوط تولید، تولید کیت ایرانی تشخیص کرونا توسط دانشمندان جوان کشور و تحقیق بر روی ساخت داروهای جدید ضدکرونایی، راه‌اندازی سامانه 4030 باحضور 2200 پزشک و پزشکیار برای پاسخگویی به دغدغه‌های درمانی مردم و ارایه مشاوره‌های پزشکی لازم و کاهش 80درصدی مراجعه مردم به بیمارستانها، ساخت و تولید روزانه 50 دستگاه اکسیژن‌ساز و بای‌پپ موردنیاز ضروری بیماران کرونایی و شکستن انحصار شرکتهای امریکایی دردانش تولید این اقلام، تولید روزانه 400هزار لیتر محلول و ژل ضدعفونی‌کننده، تولیدماهیانه 60هزار لباس ایزوله پزشکان و تحویل تمام این اقلام به وزارت بهداشت، توزیع و اهدای اقلام بهداشتی درمناطق محروم و سیل زده کشور و ضدعفونی کردن معابر عمومی شهرها و روستاها توسط نیروهای جهادی و ... بخشی از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام دراین مدت برای مبارزه با ویروس کروناست.

,

احتمالا اظهارات و هجمه اخیر و غیرمستند برایان هوک نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران و مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه امریکا علیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بی‌ارتباط با حجم دستاورهای کم‌نظیر ستاد و عملکرد جهادی نیروهای متخصص و جوان همکار این مجموعه در دستیابی به دانش تولید اقلام ضروری و داروهای موردنیاز بیماران کرونایی و بی‌نیاز کردن کشور از واردات و درنتیجه بی‌تأثیرشدن تحریمهای ظالمانه و جنایت‌آمیز امریکا علیه ملت ایران نیست.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه