اخبار داغ

فرماندار قوچان مطرح کرد:

ایجاد ۴ حلقه کنترلی در مبادی و میادین قوچان برای روز ۱۳ فروردین

ایجاد ۴ حلقه کنترلی در مبادی و میادین قوچان برای روز ۱۳ فروردین
هادی رجایی نیا از ایجاد ۴ حلقه کنترلی در مبادی شهری و روستایی این شهرستان همزمان با ۱۳ فروردین روز طبیعت و اعمال محدودیت‌های تردد از ساعت ۵ صبح تا ۲۴ این روز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی رجایی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ با اشاره به تدابیر ویژه کنترلی برای روز طبیعت در این شهرستان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در داخل شهر محدودیت تردد و ترافیک را اعمال داشته و خودروهایی که در ۱۳ فروردین از منزل خارج شوند را اعمال قانون می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی نیز پلیس راه اقدامات قانونی را اجرایی خواهد کرد، افزود: ۴ حلقه کنترلی در این شهرستان ایجاد شده که در حلقه اول، رینگ اصلی شهر یعنی میادین الغدیر، شهدا، فلسطین، دفاع مقدس و ورزش مسدود شده و با استقرار نیروهای راهنمایی و رانندگی از خروج افراد از داخل شهر و ورود افراد به شهر از مناطق روستایی جلوگیری می‌شود.

,

فرماندار قوچان بیان کرد: حلقه دوم برای محورهای گردشگری در نظر گرفته شده است به طوری که تمامی محورهای گردشگری در بخش باجگیران، سد تبارک، عمارت، قره شاهوردی و ینگه قلعه مسدود شده و اکیپ‌هایی از دهیاری و بسیج با پشتیبانی نیروی انتظامی مستقر خواهند شد و از تردد افراد ممانعت می‌کنند.

,

رجایی نیا حلقه سوم را استقرار دهیاران، شورای روستا و بسیجیان در مبادی ورودی تمام روستاها دانست که کنترل تردد را به صورت دو طرفه انجام می‌دهند و ادامه داد: حلقه چهارم هم مسیرهای ورودی شهرستان از فاروج، مشهد، اسفراین و درگز است که کنترل ورود و خروج صورت می‌گیرد و اجازه تردد داده نمی‌شود.

,

وی یادآور شد: این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها از ساعت ۵ صبح روز ۱۳ فروردین اعمال می‌شود و تا ساعت ۲۴ همان روز ادامه خواهد داشت، در ضمن در صورت مقاومت افراد و تخطی از این ممنوعیت‌ها، متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

,

فرماندار قوچان تأکید کرد: در صورتی که مردم نیاز ضروری برای حضور در خارج از منزل مثل بحث‌های درمانی را داشته باشند، تعدادی تاکسی تلفنی مشخص شده که مسیر حرکت آن‌ها نیز تنها داخل رینگ اصلی شهر است و حق خروج را ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه