اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد؛

بررسی مشکلات واحدهای اقتصادی متضرر از شیوع کرونا در هفته آینده

بررسی مشکلات واحدهای اقتصادی متضرر از شیوع کرونا در هفته آینده
محمد رضا پورابراهیمی گفت: در ابتدای هفته آتی نشست مشترکی با حضور اعضا کمیسیون اقتصادی مجلس و وزیر اقتصاد مشکلات بیمه ای، مالیاتی و تعهدات بانکی واحد‌های اقتصادی و کسب و کار‌هایی که به علت شیوع کرونا دچار مشکل شده اند، برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، محمد رضا پورابراهیمی از برگزاری نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر اقتصاد در هفته آینده خبر داد و گفت: این نشست با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا و برای کمک به حل مشکلات بیمه ای، مالیاتی و تعهدات بانکی واحد‌های اقتصادی و کسب و کار‌ها برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس مطرح کرد: با توجه به مصوبات دولت در این حوزه، نیازمند آن هستیم که جزئیات و اطلاعات مربوطه نیز با توافق بین دولت و مجلس عملیاتی شود، هفته آینده جمع بندی این موضوع در مجلس انجام می شود.

,

وی افزود: روز شنبه نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد در خصوص نحوه حمایت از کسب و کار‌ها و بخش نامه‌های بانک مرکزی در ارتباط با تامین منابع و مشکلات به وجود آمده برای واحد‌های صنفی و واحدهای اقتصادی به دلیل تعطیلی و عدم امکان ارائه خدمت و کالا خواهیم داشت.

,

پورابراهیمی ابراز کرد: به زودی بخشنامه‌ها و ابلاغیه‌هایی که مجموعه فعالیت‌های اقتصادی را که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شدند و نیازمند حمایت هستند را پیگیری می‌کنیم تا کمک‌های لازم در حد امکان برای مجموعه این فعالیت‌ها بر اساس شدت تاثیرپذیری از شرایط کنونی کشور فراهم شود.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه بانکی، تعهدات مربوط به چک‌ها و تامین مالی جدید، حوزه مالیاتی شامل تخفیف‌ها، بخشودگی جرائم، استمهال و تاخیر در پرداخت تعهدات، در حوزه تامین اجتماعی، سهم تعهدات کارفرمایی و کارگری پیگیری می‌شوند تا در این شرایط سخت پیش آمده حمایت لازم از کسب و کار‌ها انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه