اخبار داغ

هشدار یک نماینده مجلس به مافیای تراریخته

هشدار یک نماینده مجلس به مافیای تراریخته
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فعالیت مافیای تراریخته بر علیه سلامتی مردم گفت: با بازگشایی مجدد مجلس قطعا با آنها با دقت و شدت بیشتری برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه در مورد محصولات تراریخته مافیایی وجود دارد که اجازه اجرای مصوبات مجلس در مورد ممنوعیت واردات محصولات تراریخته را نمی دهد گفت: جای بسی تعجب دارد که در چنین شرایطی که تمامی کشور با جان دل و به ویژه نظام سلامت جان بر کف در راه حفظ سلامتی مردم و در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند سازمان  غذا و دارو با ارسال نامه ای به یک شرکت از تبلیغ روغن غیر تراریخته انتقاد می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا با بازگشایی مجلس و آغاز  فعالیت مجدد آن با شدت و دقت بیشتری آن را دنبال خواهیم کرد گفت: باید این موضوع بررسی شود که آیا در این جا پای مافیای تراریخته در میان است  که سازمان غذا و دارو  تبلیغ غیر تراریخته را تشویش اذهان عمومی و  موجب بی‌اعتمادی مردم و همچنین تأثیر منفی بر تولید سایر کارخانجات، عنوان کرده است.

,

حاجی دلیگانی با انتقاد از اینکه برخی برای منافع شخصی خود قانون را دور می زنند و سلامتی مردم برای آنها اهمیت ندارد  گفت:  اکنون چند وقتی  است یک کشتی برزیلی در آبهای آزاد وجود دارد که بار آن ذرت کپک زده ای  است که احتمالا تراریخته نیز هست که این مافیا مترصد وارد کردن آن به داخل کشور است بنابراین مجلس از بعد نظارت قطعا با دقت بیشتری وارد خواهد شد.

,

گفتنی است پیش از این نیز علی کرمی، فوق تخصص مهندسی ژنتیک  با انتقاد از مواضع وزارت جهاد کشاورزی در مورد محصولات تراریخته گفته بود: اگر تراریخته سالم است و اشکالی ندارد، چرا 37 کشور پیشرفته و همینطور رژیم صهیونیستی اجازه کشت تراریخته را نمی‌دهند؟ چرا درباره ارزیابی ها اطلاعات شفاف و صحیح منتشر نمی‌شود تا دانشمندان نقد کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه