اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی مطرح کرد

خسارت رسیدن به 23 رشته قنات در خراسان‌جنوبی/ 853 نفر گرفتار در سیلاب نجات یافتند

خسارت رسیدن به 23 رشته قنات در خراسان‌جنوبی/ 853 نفر گرفتار در سیلاب نجات یافتند
میرجلیلی گفت: در پی بارندگی 48 ساعت گذشته به 23 رشته قنات در خراسان جنوبی حدود 20 تا 40 درصد خسارت وارد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید ابوالحسن میر جلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی امشب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی بارندگی 48 ساعت گذشته در خراسان‌جنوبی شاهد خسارتی از قبیل آبگرفتی منازل، محل نگهداری دام‌ها و آسیب رسیدن به مزارع، باغات و ایل راه‌های عشایری بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: بر اثر بارندگی 27 واحد مسکونی در استان دچار آبگرفتگی شد که با کمک نیروهای امدادی مشکل برطرف شده است.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین به 23 رشته قنات استان حدود 20 تا 40 درصد خسارت وارد شده است.
,
 
,
میرجلیلی عنوان کرد: علاوه بر بارندگی طی 24 ساعت گذشته در برخی از نقاط استان شاهد بارش تگرگ بودیم که موجب خسارت دیدن به مزارع و باغات شده است.
,
 
,
وی از اعزام 23 اکیپ تخصصی برآورد خسارت به نقاط آسیب دیده در سطح استان اشاره کرد و افزود: مشکل قطعی برق تمامی روستاهایی که به دلیل بارندگی با مشکل قطعی برق مواجه بودند برطرف شده است.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: تمامی محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی با کمک نیروهای امدادی عملیاتی بازگشایی و مشکل برطرف شده است.
,
 
,
میرجلیلی گفت: همچنین طی بارندگی‌های 48 ساعت گذشته به 853 نفر گرفتار در سیلاب امداد‌رسانی شده که 48 نفر این افراد از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه