اخبار داغ

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان:

ارائه برگ ماموریت شرط تردد شاغلان شرکت های اطراف شهرها/ کرمانی ها با عمل به توصیه ها میزان ترددها را نزدیک به صفر رساندند

ارائه برگ ماموریت شرط تردد شاغلان شرکت های اطراف شهرها/ کرمانی ها با عمل به توصیه ها میزان ترددها را نزدیک به صفر رساندند
علی اکبر نصیری گفت: مردم استان کرمان با مسئولانی همراهی بسیار زیادی داشتند به گونه ای که ترددهای بین جاده به صورت چشمگیری کاهش یافت به گونه ای که در حال حاضر میزان ترددهای غیر ضروری در جاده های استان به صفر نزدیک شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر نصیری در ارتباط با وضعیت ترافیکی جاده های استان کرمان به خبرنگار راه آرمان گفت: جاده های استان با اجرای طرح محدودیت های اجتماعی که اخیرا ابلاغ شده است، ترافیکی روان و تردد بسیار پایینی دارند و بیشتر وسایل نقلیه عمومی و باربری در حال تردد هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان مطرح کرد: بر اساس آماری که روز گذشته توسط راهداری کرمان ابلاغ شد، میزان تردد ها در نیمه اول تعطیلات نوروزی در جاده های استان کرمان بیش از ۵۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته و با اجرای طرح محدودیت اجتماعی این میزان به صفر نزدیک شده است.

,

وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد استانی، محدوده های جداسازی در ورودی شهرها ایجاد شده است بدین معنی که ساکنین هر شهر اجازه خروج از محدوده شهری را نداشته همچنین تردد بین شهرستان ها ممنوع است و خودروهای غیر بومی به ویژه از استان هایی که شیوع کرونا در آن ها بالا است، اجازه ورود ندارند.

,

پلاک های غیر بومی با ارائه کارت ملی مجوز ورود به شهر را دارند

, پلاک های غیر بومی با ارائه کارت ملی مجوز ورود به شهر را دارند,

نصیری بیان کرد: مسافرینی که پیش از این سفر خود را آغاز کرده بودند و اکنون قصد بازگشت به شهر خود را دارند تنها اجازه تردد از کمربندی ها را دارند و تحت هیچ شرایطی نمی توانند به شهرهای بین راه خود وارد شوند.

,

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان یادآور شد: همکاران ما در پلیس راه با افرادی که بدون در نظر گرفتن ابلاغیه ها اقدام به آغاز سفر می کنند، برخورد قانونی کرده و علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خودروهای آن ها را به مدت یک ماه توقیف می کنند.

,

وی تصریح کرد: اولین مشخصه ورود خودروها به شهرها شماره پلاک است، اگر شماره پلاک خودرو با شهر مقصد هم خوانی نداشته باشد در صورت ارائه مستنداتی مبنی بر ساکن و یا شاغل بودن در شهر مذکور اجازه عبور صادر می شود.

,

نصیری عنوان کرد: در صورت مغایرت شماره پلاک خودرو، سه رقم ابتدایی شماره ملی و یا کارتی که نشان دهنده شاغل بودن فرد در آن شهر باشد، مجوز ورود به شهر مقصد داده می شود.

,

ارائه برگ ماموریت شرط تردد شاغلان شرکت های اطراف شهرها

, ارائه برگ ماموریت شرط تردد شاغلان شرکت های اطراف شهرها,

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان ادامه داد: افرادی که محل کار آن ها خارج از محدوده شهری واقع شده همچون شرکت های اقماری اطراف کرمان شامل کارخانه سیمان کرمان، سیمان ممتازان، مس باهنر و کارخانه های فولاد بر اساس تصمیم اتخاذ شده این مراکز باید نفرات خود را به یک سوم تقلیل داده، افرادی هم که باید به محل کار خود بروند تنها در صورت ارائه برگ ماموریت حق خروج از شهر را دارند.

,

وی در ارتباط با نحوه رفتار کرمانی ها در قبال عمل کردن به توصیه مسئولان و ممانعات از رفتن به مسافرت ابراز کرد: با توجه به تجربه ای که در سال های قبل داشتم امسال جاده ها به نوعی تعطیل بودند و عملا تردد آنچنانی در آن ها صورت نگرفته است.

,

کرمانی ها با عمل به توصیه های میزان ترددها را نزدیک به صفر رساندند

, کرمانی ها با عمل به توصیه های میزان ترددها را نزدیک به صفر رساندند,

نصیری تاکید کرد: مردم استان کرمان با مسئولانی همراهی بسیار زیادی داشتند به گونه ای که ترددهای بین جاده به صورت چشمگیری کاهش یافت به گونه ای که در حال حاضر میزان ترددهای غیر ضروری در جاده های استان به صفر نزدیک شده است.

,

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان گفت: برخی افراد ساکن در کرمان دارای مشاغلی همچون باغداری و دامداری هستند، ماهیت شغل آن ها به گونه ای است که مجبور به خروج از شهر و سرکشی از باغ و یا مزرعه خود هستند، توصیه ما به این افراد به حداقل رساندن دفعات مراجعه به محل کسب درآمد است.

,

وی افزود: این افراد به تدریج توسط همکاران ما شناسایی می شوند، اجازه ورود و خروج به آن ها داده می شود اما این دفعات باید کاهش پیدا کرده و سعی شود به بیش از یک بار در هفته نرسد.

,

نصیری در پایان خاطرنشان کرد: کشاورزان و دامداران توجه داشته باشند در صورت تردد روزانه در جاده ها این افراد توسط دوربین های کنترل ترافیک اعمال قانون می شوند بنابراین لازم است که از تردد بیش از اندازه در جاده ها خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه