اخبار داغ

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

اتصال خراسان‌جنوبی به ریل سراسری شیرین‌ترین اتفاق سال 98/ شیوه مدیریت جهادی سردار سلیمانی فرهنگ شود

اتصال خراسان‌جنوبی به ریل سراسری شیرین‌ترین اتفاق سال 98/ شیوه مدیریت جهادی سردار سلیمانی فرهنگ شود
امیرحسنخانی گفت: باید شیوه مدیریت جهادی سردار سلیمانی در کشور فرهنگ شود که اگر اینگونه شود مطمئن باشید موفق خواهیم بود و با مشکل مواجه نمی‌شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد اتفاقات تلخ و شیرین سال گذشته در خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: سال گذشته در استان شاهد اتفاقات بسیار زیادی بودیم که برخی شیرین و برخی تلخ بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
تلخ و شیرین‌ سال 98 در خراسان‌جنوبی
, تلخ و شیرین‌ سال 98 در خراسان‌جنوبی, تلخ و شیرین‌ سال 98 در خراسان‌جنوبی,
 
,
وی افزود: شیرین‌ترین اتفاقی که سال گذشته در خراسان‌جنوبی شاهد بودیم پیوستن استان به ریل سراسری بود.
,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر در خراسان‌جنوبی از دو مسیر ریل در حال پیگیری است که یکی مسیر فردوس و سرایان به ریل سراسری است و مسیر دوم ریل بیرجند بود که این اتفاق برای استان بسیار ارزشمند است.
,
 
,
امیرحسنخانی عنوان کرد: دومین اتفاق شیرین سال گذشته در خراسان‌جنوبی برگزاری روز روستا درتاریخ 15 مهر ماه بود این اتفاق که برای اولین بار در استان انجام می‌شد با حضور معاون اول رئیس جمهور و 7 وزیر مربوطه برگزار شد.
,
 
,
وی اظهار کرد: در این روز تفاهم نامه‌هایی برای پیشرفت و توسعه استان منعقد شد که پیگیری و اجرایی شدن این تفاهم نامه‌ها در توسعه استان بسیار موثر خواهد بود.
,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته اتفاقات شیرین زیادی در خراسان‌جنوبی صورت گرفت که به نظر من برگزاری روز روستا در استان و اتصال خراسان‌جنوبی به ریل سراسری شیرین‌ترین اتفاقات بود.
,
 
,
امیرحسنخانی با بیان این‌که سال گذشته در استان شاهد اتفاقات تلخی نیز بودیم، عنوان کرد: برای نمونه لغو پروازها در خراسان‌جنوبی در روزهایی که با پیگیری‌های فراوان برخی از وزرا قصد حضور در استان را داشتند و لغو پروازها مانع حضور وزرا و مسئولان کشوری در استان شد و با این اتفاقات استان ضربه‌های سختی را متوجه شد شاید کسی به این مسئله توجه نکرد اما تاثیرات سوئی برای استان داشت.
,
 
,
وی افزود: ان‌شاءالله در سال جاری و سال‌های آینده شاهد این‌گونه اتفاقات تلخ در استان نباشیم.
,
 
,
مروری بر پروژه‌های نیمه‌تمام در خراسان‌جنوبی/ از اتصال سرایان به ریل سراسری تا فرودگاه فردوس
, مروری بر پروژه‌های نیمه‌تمام در خراسان‌جنوبی/ از اتصال سرایان به ریل سراسری تا فرودگاه فردوس, مروری بر پروژه‌های نیمه‌تمام در خراسان‌جنوبی/ از اتصال سرایان به ریل سراسری تا فرودگاه فردوس,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در مورد پروژه‌های در حال کار استان، اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی پروژه‌های بسیار خوبی آغاز شده که ساختار استان را تغییر داد.
,
 
,
امیرحسنخانی گفت: پروژه هدف‌گذاری ایجاد یک هزار هکتار گلخانه در استان اتفاق خوبی بود که لازم است به سرانجام برسد.
,
 
,
وی افزود: با توجه به این‌که یکی از مشکلات خراسان‌جنوبی در بحث راه‌ها و وضعیت حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی است در سال گذشته تصمیم بر این شد وضعیت راه‌های استان با کمک بخش خصوصی، صندوق توسعه ملی، وام و اعتبار به جایی برسد لذا انتظار داریم این تصمیم محقق شود همچنین انتظار می‌رود پروژه اتصال فردوس به ریل سراسری و بعد از آن اتصال سرایان عملیاتی شود.
,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمی‌شود در خراسان‌جنوبی دوپروژه‌ای که همزمان آغاز شده برای یک پروژه اعتبار کافی در نظر گرفته شود و  پیشرفت داشته باشد اما یک پروژه را اصلا نبینند.
,
 
,
امیرحسنخانی بیان کرد: اگر اتصال ریل فردوس به ریل سراسری با توجه به این‌که سال گذشته و امسال اعتبار دارد از پیشرفت کافی برخوردار نباشد یقینا مشکل درست خواهد کرد و مردم را نا امید می‌کند.
,
 
,
وی اظهار کرد: اتصال سرایان و فردوس به عنوان دو شهرستان بزرگ به ریل سراسری بسیار ارزشمند است که باید پیگیری و انجام شود.
,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در طبس به دنبال ایجاد صنایع جنب ریلی هستیم، گفت: تاکنون برخی از کارها در این خصوص انجام شده و توقع ما این است که امسال نیز این موضوعات بیشتر پیگیری شود و صنایع ریلی بتواند در طبس کار خود را انجام دهد و فرصت اشتغال بیشتری در منطقه ایجاد کنیم.
,
 
,
امیرحسنخانی عنوان کرد: بحث ذغال سنگ در طبس مسئله بسیار مهمی است که کارکرد آن ملی می‌باشد نه استانی حال اگر پروژه‌ای ملی است باید به صورت ملی دیده شود و آن را در سطح ملی دفاع و پیگیری کرد.
,
 
,
 وی خاطرنشان کرد: سال گذشته برخی از اقدامات در خصوص ذغال سنگ طبس انجام شد و امسال نیز توقع می‌رود سایر کارهای مربوطه پیگیری شود.
,
 
,
پروژه فرودگاه فردوس 15 ساله شد اما به بهره‌برداری نرسید
, پروژه فرودگاه فردوس 15 ساله شد اما به بهره‌برداری نرسید, پروژه فرودگاه فردوس 15 ساله شد اما به بهره‌برداری نرسید,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در مورد پروژه فرودگاه فردوس، بیان کرد: برای فرودگاه فردوس بسیاری از کارها انجام شده و باید در سال 1399 به بهره‌برداری برسد در غیر اینصورت قابل قبول نیست.
,
 
,
امیرحسنخانی گفت: پروژه فرودگاه فردوس از مجلس هفتم یعنی سال 1384 آغاز شده و در حال حاضر حدود 15 سال از آغاز آن می‌گذرد حال اگر بعد از 15 سال مردم فردوس توقع راه‌اندازی فرودگاه را داشته باشند توقع بیجایی نیست.
,
 
,
وی افزود: روشن شدن موتور هواپیما در هر شهرستان می‌تواند موتور توسعه برای آن شهرستان و شهرستان‌های مجاور باشد.
,
 
,
در چه صورتی وعده‌های مسئولان محقق می‌شود؟
, در چه صورتی وعده‌های مسئولان محقق می‌شود؟, در چه صورتی وعده‌های مسئولان محقق می‌شود؟,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در خصوص وعده‌های مسئولان کشوری و استانی که برخی محقق شده و برخی در حد وعده مانده، تصریح کرد: اجرایی شدن وعده‌های مسئولان کشوری بستگی به پیگیری مسئولان استانی دارد.
,
 
,
امیرحسنخانی بیان کرد: اگر ما به عنوان مسئولان استانی پیگیر وعده‌های مسئولان کشوری باشیم یقینا وعده‌ها اجرایی می‌شود اما اگر فقط به وعده بسنده کنیم که مسئولی آمد وعده‌ای داد و رفت، خیر هیچ وعده اجرایی نخواهد شد.
,
 
,
وی اظهار کرد: متاسفانه کار کردن در این کشور همیشه همراه با دویدن است و بدون دویدن و پیگیری کاری انجام نمی‌شود.
,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان استانی از استاندار گرفته تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم که همگی جدید هستند باید همه با همکاری یکدیگر و استفاده از تجربیات نمایندگان دوره قبل برای محقق شدن وعده‌های مسئولان کشوری تلاش کنند.
,
 
,
امیرحسنخانی عنوان کرد: در سال گذشته مدیران استانی که پیگیر وعده‌های مسئولان کشوری بودند توانستند اعتبارات را جذب کنند و جاهایی که وعده‌ها محقق نشده شاید پیگیری‌ها کافی نبوده و نیاز به پیگیری بیش از این دارد.
,
 
,
شهادت سردار سلیمانی تلخ‌ترین اتفاق سال گذشته
, شهادت سردار سلیمانی تلخ‌ترین اتفاق سال گذشته, شهادت سردار سلیمانی تلخ‌ترین اتفاق سال گذشته,
 
,
وی با اشاره به تلخ‌ترین اتفاق سال گذشته شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: سردار سلیمانی بدون این‌که با مردم صحبت کرده باشد با رفتار خود و همیشه در میدان بودن خواسته و دغدغه مردم ایران را برطرف می‌کرد.
,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی بدون داشتن میز و دفتر کاری همیشه در میدان بود و این مسئله بسیار مهم است. در مقابل مردم نیز متوجه می‌شوند که چه فردی دائم در میدان است و چه فردی نیست، چه فردی برای خود تشریفات قائل است و چه فردی نیست، کدام مسئول از منافع ملی دفاع می‌کند و برای کدام مسئول منافع ملی اهمیتی ندارد و وقت کافی برای حل مشکلات نمی‌گذارد.
,
 
,
امیرحسنخانی ادامه داد: مردم آنچه از یک مسئول توقع داشتند در رفتار و اعمال سردار سلیمانی به وضوح دیدند. نقشی که سردار سلیمانی در کشور انجام داده بود بر اساس خواسته مردم بود بدون آنکه مردم از حاج قاسم بخواهند برای آنها کاری انجام دهد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: مردم وقتی دیدند کارهای سردار سلیمانی منطبق با خواسته آنها است و نگاه جناحی، حزبی، گروهی، طبقه‌ای، صنفی و خاص ندارد و همه را با یک دید نگاه می‌کرد و می‌گفت تمام مردم ایران از هر قشر، سن و سال، مذهب، تفکر و ... مردم ایران هستند و ما موظف هستیم به عنوان یک مسئول کشوری از همه دفاع کنیم.
,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشییع میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی، گفت: مردم با شناخت و علاقه ای که به حاج قاسم داشتند در تشییع پیکر مطهرش همه به صحنه آمدند و کار بسیار ارزشمندی با حضور مردم در استان‌های مختلف برای تشییع سردار رقم خورد.
,
 
,
امیرحسنخانی اظهار کرد: به اعتقاد من نتیجه حضور مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی و کارهایی که سردار سلیمانی در کشور کرد بعد از این نتایج مثبت بسیار زیادی خواهد داشت.
,
 
,
باید شیوه مدیریت سردار سلیمانی در کشور فرهنگ شود
, باید شیوه مدیریت سردار سلیمانی در کشور فرهنگ شود, باید شیوه مدیریت سردار سلیمانی در کشور فرهنگ شود,
 
,
وی تصریح کرد: باید شیوه مدیریت سردار سلیمانی در کشور فرهنگ شود که اگر اینگونه شود مطمئن باشید موفق خواهیم بود و با مشکل مواجه نمی‌شویم.
,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نگاه مدیریت سردار سلیمانی مدیریت جهادی بود نگاهی که باید نگاه انقلابی و مدیریت جمهوری اسلامی باشد و به همین دلیل مردم از این نوع مدیریت راضی بودند.
,
 
,
امیرحسنخانی گفت: به اعتقاد من همه باید به این سمت بروند که الگوی مدیریت سردار سلیمانی را اجرایی کنند اگر این الگو اجرا شود یقینا موفق خواهیم بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه