اخبار داغ

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

روزانه ۲۵ هزار عدد ماسک در خراسان‌جنوبی تولید می‌شود

روزانه ۲۵ هزار عدد ماسک در خراسان‌جنوبی تولید می‌شود
آهنی از تولید متوسط روزانه ۲۵ هزار عدد ماسک سه لایه توسط تولید کنندگان استان خراسان‌جنوبی خبر داد که از چند روز آینده عرضه خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، غلامرضا آهنی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در جلسه هم اندیشی و برنامه‌ریزی معاونت غذا ودارو با تولید کنندگان ماسک استان خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: باید در این برهه از زمان که کشور نیاز به وسایل حفاظت فردی دارد تلاش کنیم که حداقل به صورت استانی به خود کفایی برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: ماسک‌های تولیدی در سطح استان باید ضمن رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامت مردم از کیفیت مطلوب و حداقل استانداردهای لازم برخوردار باشد.
,
 
,
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: معاونت غذا و دارو آماده هرگونه همکاری و تعامل و مشاوره به متقاضیان و تولید کنندگان وسایل حفاظت فردی است.
,
 
,
10 واحد تولیدی  ماسک دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی
, 10 واحد تولیدی  ماسک دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی, 10 واحد تولیدی  ماسک دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی,
 
,
آهنی عنوان کرد: تاکنون ۱۰ واحد تولیدی از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مجوز تولید ماسک دریافت کرده‌اند که با توجه به اظهارات تولیدکنندگان روزانه حداقل ۲۵ هزار عدد ماسک تولید و پس از قرنطینه گذاری از چند روز آینده از طریق داروخانه ها و سایر مراکز معتبر عرضه خواهند کرد.
,
 
,
وی اظهار کرد: با تجهیز دو کارگاه تولیدی استان به ماشین آلات و تجهیزات تولیدی ظرفیت تولید ماسک این کارگاه‌ها در صورت تامین مواد اولیه به روزانه بیش از ۵۰ هزار ماسک خواهد رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه