اخبار داغ

رییس اتاق اصناف کرمانشاه مطرح کرد:

تعطیلی داوطلبانه ۷۰ درصدی بازار کرمانشاه/ ۲۵۰ واحد متخلف پلمب شد

تعطیلی داوطلبانه ۷۰ درصدی بازار کرمانشاه/ ۲۵۰ واحد متخلف پلمب شد
سلیم‌ساسانی، رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: ۷۰ درصد از اصناف کرمانشاهی به صورت داوطلبانه برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا واحدهای خود را تعطیل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلیم‌ساسانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا تمام اصناف به جز خبازی‌ها، قصابی‌ها، میوه‌فروشی‌ها و سوپرمارکت‌ها تعطیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: حدود ۷۰ درصد از اصناف کرمانشاه برای جلوگیری از انتشار بیشتر کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری به طور خودجوش واحدهای صنفی خود را تعطیل کردند.

,

وی تصریح کرد: برای آن دسته از اصناف غیرضروری که هنوز نسبت به تعطیل کردن مغازه‌ها اقدام نکرده‌اند تذکرات لازم صادر شده است و در صورت تکرار ناچاریم با دستور دستگاه قضائی و ستاد مبارزه با کرونا برخوردها را تشدید کنیم.

,

سلیم‌ساسانی بیان داشت: در این راستا تا کنون حدود ۲۵۰ واحد صنفی به علت اجرا نکردن مصوبه شورای ستاد مقابله با بیماری کرونا مبنی بر ضرورت تعطیلی اصناف غیرضروری، به طور موقت پلمب شده‌اند.

,

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه در برخی از نقاط حتی شاهد تعطیلی ۹۰ درصدی اصناف غیرضروری هستیم، گفت: البته در برخی نقاط از جمله آخر مسکن و دولت آباد دست‌فروش‌ها مشغول فعالیت هستند که جا دارد شهرداری در این خصوص اقدام‌کند.

,

وی اظهار داشت: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی نظارت دارند و با تخلفات برخورد می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه