اخبار داغ

امام جمعه نهبندان:

مسئولان به وعده‌ها عمل کنند/ اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام؛ قدمی در جهت جهش تولید

مسئولان به وعده‌ها عمل کنند/ اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام؛ قدمی در جهت جهش تولید
حجت‌الاسلام خزاعی گفت: مسئولان مستحضر هستند که در چه استانی، در چه شهری چه وعده‌هایی دادند؛ بایستی در جهت جلب اعتماد مردم و عمل به وعده‌ها قدم بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص رویدادهای سال 1398، اظهار کرد: سال 98 با حوادث تلخ و شیرینی زیادی همراه بود؛ متأسفانه با وقوع سیل آغاز و با حادثه کرونا پایان یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: هر چند حوادثی چون سیل و زلزله حوادث تلخی بود اما تلخترینش که هیچ‌گاه با گذشت زمان فراموش نمی‌شود شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سیلمانی بود که کام ملت ایران تلخ شد و نه‌تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام و دنیای بشریت عزادار شدند.

,

امام جمعه نهبندان گفت: حضور مردم در مراسم تشییع پیکر آن سردار بزرگ نه کم‌نظیر بلکه بی‌نظیر بود؛ این جزو مسائلی بود که مقداری مصیبت را التیام بخشید.

,

حجت‌الاسلام خزاعی عنوان کرد: انتقام‌گرفتن از آمریکایی‌ها و ضربه‌زدن به پایگاه عین‌الاسد در عراق نشان داد که این قدرت جمهوری اسلامی بود که قدرت پوشالی آمریکا را در هم ریخت و ثابت کرد آمریکا ببر کاغذی بیش نیست و این جزو آن رویدادهای شیرین جمهوری اسلامی در سال گذشته بود.

,

وی ادامه داد: مورد هدف قرار دادن پهباد آمریکایی نیز از رویدادهای شیرین سال گذشته بود که قدرت نظام جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید.

,

سردار دل‌ها نشأت گرفته از روحیات و خصوصیات شهید سلیمانی بود

,

امام جمعه نهبندان بیان کرد: حادثه هواپیمای اوکراینی و کسانی که در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی جان خود را از دست دادند نیز جزو تلخی‌های سال 1398 بود.

,

حجت‌الاسلام خزاعی افزود: اخلاص، ایمان، فداکاری و روحیه خدمتگزاری برای ملت و این‌که چهار دهه عمر خود را به معنای واقعی کلمه وقف خدمت به اسلام و مردم کردن، همه این‌ها از چشم مردم پنهان نماند و مردم با حضور در تشییع پیکر این شهید ادای دین کردند.

,

وی تصریح کرد: در مناطق دور افتاده‌ای چون شهرستان نهبندان که حتی یک بار هم سردار را ندیدند و از قاب تلویریزیون نیز کم دیده بودند؛ آن جمعیتی که به صورت خودجوش در مراسم سردار شرکت کردند غیرقابل توصیف است و می‌توان گفت سردار دل‌ها که مردم بر زبان دارند یک شعار نیست بلکه نشأت گرفته از روحیات و خصوصیات آن شهید بزرگوار بود.

,

مسئولان در جهت عمل به وعده‌ها قدم بردارند

,

امام جمعه نهبندان با بیان این‌که یکی از مواردی که مردم را دوستدار نظام و اعتماد مردم را تثبیت می‌کند عمل به وعده‌ها است، تأکید کرد: مسئولان مستحضر هستند که در چه استانی، در چه شهری چه وعده‌هایی دادند؛ بایستی در جهت جلب اعتماد مردم و عمل به وعده‌ها قدم بردارند.

,

حجت‌الاسلام خزاعی مطرح کرد: متأسفانه حوادث طبیعی و بحث‌هایی چون تحریم مشکلاتی بر سر راه مسئولان قرار می‌دهد چراکه قطعا مسئولان می‌خواهند تلاش کنند اما در مقطعی حوادثی اتفاق می‌افتد که مقداری جلو عمل به وعده‌ها را می‌گیرد.

,

وی با بیان این‌که با وجود همه مشکلات تلاش‌هایی نیز صورت می‌گیرد، متذکر شد: در سال 1397 گاز به شهرستان نهبندان رسید و به سرعت در تمام روستاها گازرسانی در حال انجام است؛ همچنین در دهه مبارک فجر بیش از 40 روستا به شبکه گاز پیوستند که این‌ها نشان می‌دهد بنا بر خدمت و تلاش است.

,

امام جمعه نهبندان به سفرهای شهرستانی استاندار و تأکید وی بر خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: امید است در جهت حسن اعتماد مردم وعده‌هایی که داده شده در راستای اشتغال و معیشت در سال جدید با هدف عملیاتی کردن جهش تولید جامه عمل بپوشد تا جهش تولید به آن افقی که مقام معظم رهبری تعیین کردند برسد.

,

پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان نهبندان تکمیل شود

,

حجت‌الاسلام خزاعی به پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان نهبندان اشاره کرد و گفت: یک کشتارگاه دام در شهرستان وجود دارد که در سال‌های گذشته افرادی به عنوان سرمایه‌گذار، سرمایه‌گذاری کردند اما هنوز به سامان نرسیده و در مراحل اولیه نصب اسکلت است.

,

وی افزود: همچنین کارخانه شیر که مراحل ساخت آن بسیار قطره چکانی پیش می‌رود از دیگر پروژه‌های نیمه تمام شهرستان است که به جاهای خوبی رسیده است؛ اگر این کارخانه زودتر به بهره برداری برسد گام مهمی در جهت جهش تولید برداشته می‌شود.

,

امام جمعه نهبندان با بیان این‌که کارخانه سنگ‌بری نیز در شهرستان وجود دارد که مشکل بانکی داشته و به واسطه بدهکاری پیمانکار پلمپ شده است، ادامه داد: امید است دستگاه قضایی راهی پیدا کند و پلمپ باز شود تا کارخانه شروع به کار کند تا بخشی از بدهی‌ها داده شود چرا‌که این پلمپ بودن مشکلی را حل نمی‌کند.

,

حجت‌الاسلام خزاعی با بیان این‌که پروژه دوبانده‌شدن محور نهبندان به بیرحند و سربیشه در حال انجام است و پیشرفت خوبی داشته است، یادآور شد: در دو سال اخیر کل مسیر قطعه‌بندی و تعیین تکلیف شده است که امید است ظرف مدت مشخصی که تعیین شده شهروندان از دوبانده‌شدن آن بهره‌مند شوند.

,

وی ضمن تشکر از کادر بهداشتی و درمانی، عنوان کرد: با توجه به این‌که ایام ماه شعبان و برات است از شهروندان تقاضا دارم تمام آن‌چه را که به عنوان یاد اموات هدیه می‌کردند را در جهت مبارزه با کرونا اختصاص دهند.

,

امام جمعه نهبندان خاطرنشان کرد: توصیه پزشکان مورد تأکید مراجع بزرگ اسلام است و شهروندان ضمن رعایت توصیه پزشکان به دعا، مناجات و توسل به درگاه الهی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اهتمام داشته باشند و شعار در خانه بمانید را جدی بگیرند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه