اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز خبر داد؛

فوت بیمار مبتلا به کرونا در یکی از روستاهای درگز

فوت بیمار مبتلا به کرونا در یکی از روستاهای درگز
حمیدرضا سلیمی گفت: یک شهروند درگزی که پیش از این سابقه آسم داشت، متاسفانه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد؛ به نظر می آید علت ابتلا به کرونا به خاطر پذیرش مهمان غریبه یا حضور در مهمانی های خویشاوندی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا سلیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز در گفتگو با خبرنگار صبح توس از ابتلای یکی از شهروندان درگزی به کرونا و فوت وی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی توضیح داد: در چند روز گذشته نیروهای اورژانس 115 پس از دریافت تماس از یک روستای درگز، بلافاصله به محل مراجعه کرده و بیمار دارای سابقه قبلی آسم را برای اعزام به بیمارستان آماده می کنند که متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان، نامبرده جان خود را از دست می دهد

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: با توجه به داشتن سابقه آسم، تست کرونا بر روی جسد انجام و تا دریافت پاسخ آزمایش، جنازه در سردخانه بیمارستان با قرنطینه کامل نگهداری شد؛ با دریافت جواب آزمایش مشخص می شود مورد فوتی مبتلا به کرونا بوده که به علت همین بیماری جان خود را از دست داده است.

,

سلیمی تصریح کرد: به نظر می آید علت فوت نامبرده، پذیرش مهمان از شهرهای دیگر و یا شرکت در میهمانی‌های خانوادگی بوده است؛ به هر حال هم اکنون اعضای خانواده فرد فوت شده در قرنطینه هستند و توسط بهیار منطقه نکات لازم به آنها در حال آموزش است؛ اگر نیاز باشد باید روستای مذکور را هم جهت حفظ سلامتی همشهریان قرنطینه کنیم.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور تا به امروز شاید هزاران بار بحث عدم پذیرش میهمان و مسافرت نرفتن، تذکر داده شده باشد اما متاسفانه بعضی افراد این موضوع بسیار مهم را رعایت نکرده و با پذیرش مهمان و یا شرکت در مهمانی ها جان خود و سایر همشهریان را به خطر می اندازند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: مورد فوتی هم اکنون در حال طی مراحل برای دفن با قرنطینه کامل و به شیوه خاص بیماران کرونایی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه