اخبار داغ

دبیراتاق اصناف همدان:

چک های برگشتی اعتبار و جایگاه کاسبان را از بین برد/ اقتصاد فلج، حاصل نداشتن برنامه مدون دولت است

چک های برگشتی اعتبار و جایگاه کاسبان را از بین برد/ اقتصاد فلج، حاصل نداشتن برنامه مدون دولت است
احمد گازرانی با بیان اینکه چک های برگشتی اعتبار و جایگاه کاسبان را از بین برد، گفت: باید تمام دستگاه‌ها دست به دست هم دهند در غیر این صورت با یک اقتصاد فلج و آسیب دیده در کشور مواجه ایم که قابل ترمیم و اصلاح نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد گازرانی، دبیر اتاق اصناف همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه ویروس کرونا کل اقتصاد و معیشت جهان را دچار تنزل کرده است، گفت: ورود ویروس کورید ۱۹ آسیب هایی را به جامعه زد که بیشترین قشر آسیب دیده بازاریان و اصناف بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی افزود: بازاریان و اصناف از برج ۱۲ سال گذشته تقریبا تعطیل بودند و متاسفانه دستگاه های دولتی نتوانستند خوب مدیریت کنند.

,

گازرانی با اشاره به تعامل تمام دستگاه ها گفت: برخی دستگاه‌ها و ادارات دولتی مثل بانک‌ها و ادارات آب و برق و تلفن همکاری لازم را نداشتند و شرایط بحرانی را در نظر نگرفتند.

,

وی با اشاره به باز شدن بانک‌ها از پنجم فروردین ماه عنوان کرد: بیشتر چک های بازاریان و اصناف با باز شدن بانک ها برگشت داده شد و این چک های برگشتی اعتبار و جایگاه کاسبان را تنزل داد.

,

دبیر اتاق اصناف همدان افزود: موضوع مهم این است که مسئولان نباید اجازه برگشت چک ها را می دادند و کاسب را از جایگاه خودش پایین می کشیدند و آسیب می زدند.

,

وی با تاکید درگیری مسئولان و دستگاه ها با ویروس کورید ۱۹ بیان کرد: دستگاه‌های دولتی هم درگیر هستند اما چیزی که مردم انتظار داشتند بیشتر از این بود و باید دولت یک برنامه جامع و مدون برای معیشت قشرهای آسیب پذیر اعلام می کرد و بطور کلی اقتصاد فلج حاصل نداشتن برنامه مدون دولت است.

,

گازرانی با اشاره به تعطیلی بازار و اصناف تا ۲۰ فروردین ماه گفت: باید تمام دستگاه‌ها دست به دست هم دهند در غیر اینصورت با یک اقتصاد فلج و آسیب دیده در کشور مواجه ایم که قابل ترمیم و اصلاح نیست. 

, گازرانی , با اشاره به تعطیلی بازار و اصناف تا ۲۰ فروردین ماه گفت: باید تمام دستگاه‌ها دست به دست هم دهند در غیر اینصورت با یک اقتصاد فلج و آسیب دیده در کشور مواجه ایم که قابل ترمیم و اصلاح نیست. ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه